نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

برای حل مشکلات به باور و اعتقاد زمان جنگ نیاز داریم

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۰۸:۲۵:۲۴
کد خبر: ۷۷۸۴۹۳
برای حل مشکلات به باور و اعتقاد زمان جنگ نیاز داریم
نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم به همان باور و اعتقاد نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاکمان با تمام وجود در صحنه حاضر شدیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مسعود پزشکیان»، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور اظهار کرد: سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین در صحن علنی حضور دارند تا از سخنان ایشان استفاده کنیم اما پیش از آنکه از ایشان دعوت کنم لازم می دانم نکاتی را خدمت شما و ملت شریف ایران یادآور شوم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در حقیقت به توان و پشتوانه این بسیج بود که کشور توانست در مقابل تمام قدرت هایی که تصمیم داشتند و اراده کرده بودند انقلاب ما را از بین ببرند و دوباره روند گذشته را حاکم کنند با قدرت انقلاب ادامه پیدا کند و توانستیم به اینجا برسیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: برای حل مشکلات آینده کشورمان و برای حل مشکلاتی که امروز با آن مواجه هستیم به همان باور و اعتقاد نیاز داریم که در زمان جنگ همه مردم ما برای حفظ آب و خاکمان با تمام وجود در صحنه حاضر شدیم.

وی ادامه داد: در آن زمان بدون در نظر گرفتن مناصب و منافع شخصی همه در صحنه بودند تا بتوانند انقلاب را حفظ کنند، کارگر، کشاورز، کارمند کار و زندگی اش را تعطیل می کرد و برای دفاع از آب و خاک ایران در صحنه ها و جبهه ها حاضر می شد.

پزشکیان تاکید کرد: هر زمان مردم با یک چنین باوری برای حفظ ارزش ها با تمام وجودشان در صحنه حاضر شوند قطعا می توانند تمام مشکلات را حل کنند، تنها کافی است این باور در ما به وجود بیاید تا بر این باورمان بمانیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با بسیج و با باور به اعتقاداتمان می توانیم مشکلات پیش روی خود را حل کنیم، این هفته مصادف با هفته وحدت و بسیج است که تاکید شده است که ما همه با هم برادریم و اگر به برادریمان باور داشته باشیم می توانیم در صحنه ها همه مشکلات را با همکاری و همدلی حل کنیم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: این هفته باید در قبال نگاه وحدت و توجه به بسیج بتوانیم پاسخگوی مشکلاتمان باشیم، با بسیج می توانیم مشکلاتی که پیش روی مردم است را با راه هایی که خداوند در مقابل ما قرار می دهد با قدرت پشت سر بگذاریم.

نظر شما