نماینده ایالات متحده در امور سوریه:

تمام نیروهای نظامی خارجی بغیر از روسیه باید از سوریه بروند

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۲:۴۵:۰۸
کد خبر: ۷۷۸۶۶۷
تمام نیروهای نظامی خارجی بغیر از روسیه باید از سوریه بروند
نماینده آمریکا در سوریه ادعا کرد که نیرو های نظامی آمریکا تا «شکست پایدار» داعش در سوریه خواهند ماند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری برنا، به نقل از اسپوتنیک، نماینده ایالات متحده در امور سوریه گفت: بشار اسد نباید در آینده بر سوریه حکومت کند اما این به این معنی نیست که ایالات متحده قصد کنار زدن او را دارد.

«جیمز فرانکلین جفری»، نماینده ایالات متحده در امور سوریه در کنفرانسی با خبرنگاران اظهار داشت: اگر ایران نیروهای نظامی خود را از سوریه خارج کند و راه حلی سیاسی برای مشکلات کشورهای عربی اتخاذ کند، سایر کشورها نیز نیروهای نظامی خود را از این کشور خارج خواهند کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: این موضوع شامل نیروهای نظامی روسیه نمی شود چرا که پایگاه های نظامی این کشور قبل از مناقشات و درگیری ها در این کشور مستقر شده است.

جفری توضیح داد که به همین دلیل است که آمریکا خروج نیروهای روسی را در لیست خواسته هایش قرار نداده است.

پیش از این، فرستاده آمریکا حضور نیروهای نظامی پنج کشور آمریکا، اسرائیل، ترکیه، روسیه و ایران در سوریه را «خطرناک» توصیف کرد.

وی همچنین ادعا کرد که هدف ایالات متحده در سوریه نه تنها "شکست پایدار" داعش، بلکه یافتن یک راه حل سیاسی برای درگیری های سوریه و اطمینان از خروج کامل سربازان خارجی، به جز نیروهای روسی است.

جفری افزود که بشار اسد، "به عنوان یک حاکم، آینده ای ندارد"، اما این اظهارات به معنی خلاص  شدن ایالات متحده از دست او نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز