عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اظهارات ظریف را یک فرصت در جهت سالم‌سازی اقتصاد تلقی کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۰۲ - ۱۰:۳۹:۳۴
کد خبر: ۷۷۸۷۸۵
اظهارات ظریف را یک فرصت در جهت سالم‌سازی اقتصاد تلقی کنیم
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: باید اظهارات وزیر امور خارجه را یک فرصت در جهت سالم سازی اقتصاد و حرکت به سمت مبارزه با اقتصاد زیرزمینی، قاچاق و پولشویی تلقی کرد.

«علیرضا رحیمی»، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص هجمه های اخیر به صحبت های ظریف در رابطه با پولشویی گفت: در این برهه حساس، باید به جای هجمه و تخریب از تیم دیپلماسی به ویژه وزیر امور خارجه حمایت شود.

وی اظهار کرد: این هجمه ها چشم پوشی از واقعیت های اقتصادی است. آسیب‌های فعلی در حوزه اقتصاد نتیجه چشم گیر و چشم پوشی از این آسیب ها و نادیده گرفتن واقعیات است.

وی تصریح کرد: درک واقع بینانه از مسائل کشور و مناسبات بین المللی ایجاب می کند که حمایتی کاملی از تیم دیپلماسی و شخص وزیر امور خارجه صورت گیرد. متاسفانه نه تنها شاهد حمایت نیستیم بلکه عکس آن دیده می شود.

رحیمی عنوان کرد: به نظر می رسد برخی از این هجمه ها در جهت تخریب و سیاه نمایی کارنامه دولت در بخش داخلی و خارجی است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این برهه حساس، نیازمند هوشیاری همه گروه ها و رسانه ها هستیم. به اعتقاد بنده باید اظهارات دکتر ظریف را یک فرصت در جهت سالم سازی اقتصاد و حرکت به سمت مبارزه با اقتصاد زیرزمینی، قاچاق و پولشویی تلقی کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز