معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور:

رویکرد وزارت کشور در انتصاب مدیران اعتدالی است

۱۳۹۷/۰۸/۳۰ - ۱۹:۳۵:۳۴
کد خبر: ۷۷۸۹۰۰
رویکرد وزارت کشور در انتصاب مدیران اعتدالی است
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور با بیان اینکه مشی این وزارتخانه در انتخاب و انتصاب مدیران اعتدالی است و افراد بر اساس معیارهای مشخصی انتخاب می شوند، گفت: امانتداری و تخصص از مهمترین شاخص های انتخاب مدیران است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «جواد ناصریان»، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، شامگاه چهارشنبه در آیین تکریم و معارفه استاندار سابق و جدید کرمان از علیرضا رزم حسینی به عنوان فردی شایسته، مدیر و مدبر یاد کرد و ادامه داد: استاندار جدید کرمان نیز مدیری تلاشگر، توانمند، متخصص، متعهد صادق و امانتدار است.

وی یادآور شد: آرامش سیاسی، پیش نیاز توسعه است و رزم حسینی ایده و الگویی را در این زمینه به جامعه مدیریتی و سیاسی کشور معرفی کرد که شاید در استان کرمان کمتر به آن توجه شده باشد اما در سطح کشور بسیار چشمگیر بوده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور اظهارداشت: استاندار سابق کرمان در راستای اقتصاد مقاومتی نمونه و الگوی مناسبی را به کشور ارائه کرد و توانست ریاست جمهوری را قانع کند که تمام اختیارات فرماندهی اقتصاد مقاومتی را به وزیر کشور تفویض کند و وزیر کشور نیز تمام تلاش خود را به صورت شبانه روزی در این زمینه به کار گرفت.

ناصریان بیان کرد: رزم حسینی در حوزه اقتصادی نیز توانست پروژه های بزرگی را اجرایی کرده و سرمایه گذاران زیادی را جذب کند.

وی خاطرنشان کرد: بیش از 75 هزار میلیارد تومان در طول چهار سال قرارداد در استان کرمان منعقد شده که بخشی از آن اجرایی شده و این میزان نشان دهنده آرامش سیاسی موجود در استان است.

وی با اشاره به حضور همیشگی مردم در صحنه های مختلف نظام تاکید کرد: 13 آبان که دشمنان برای آن برنامه زیادی ریخته بودند، مردم با عشق و علاقه به کشور، نظام، انقلاب و رهبری در صحنه حضور یافتند لذا این مردم شایسته دریافت بهترین خدمات هستند.

ناصریان گفت: از استاندار جدید کرمان انتظار می رود با حفظ کرامت و عزت مردم و با تعامل سازنده با همه اقشار بتواند برای ارتقای استان کرمان تمام تلاش خود را به کار گیرد.

وی بر پرهیز از نگاه های سیاسی و لزوم همراهی با دولت تاکید کرد و گفت: در انتصابات باید به شایسته سالاری، جوان گرایی و حضور بانوان توجه ویژه ای صورت گیرد و البته این به معنای آن نیست که قرار است درهای وزارت کشور را برای حضور سایر افراد در عرصه های مدیریتی ببندیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد و ادامه داد: روزانه پنج میلیون نفر به مراجع ادارات کشور مراجعه می کنند که باید رضایت آنها را جلب کرد.

وی بر افزایش بهره وری از منابع تاکید کرد و گفت: لازم است استاندار جدید کرمان نشست های دوره ای با نخبگان سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و روحانیون را در برنامه های کاری مستمر خود قرار دهد.

وی با اشاره به اینکه شرایط تحریم ها فشار مضاعفی را به کشور وارد می کند، عنوان کرد: به موضوع تسلط یافته ایم و تلاش می کنیم که نقشه های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

ناصریان اظهار داشت: لازم است جلسات مستمری با بنگاه های اقتصادی به منظور توسعه اشتغال، رفع مشکلات آنها و رونق تولید مد نظر داشته باشیم.

وی گفت: از استاندار جدید کرمان انتظار می رود که با تمام ظرفیت و با کمک های مردمی و کمک های ستاد مبارزه با مواد مخدر و ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در راستای مقابله با اعتیاد و مبارزه با قاچاق کالا و ارز تلاش های بیشتری صورت گیرد.

محمد جواد فدایی در نشست چهارشنبه گذشته هیات دولت به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.

محمد جواد فدایی طی حکمی از طرف وزیر کشور از 10 خرداد سالجاری در پی استعفای علیرضا رزم حسینی (استاندار سابق) به سرپرستی استانداری کرمان منصوب شد.

محمدجواد فدایی فتح آبادی متولد 1337 در شهر کرمان و دارای مدرک دکترا در رشته عمران است.

معاونت امور عمرانی، معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اجرایی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان و ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان از جمله مسئولیت های وی بشمار می رود.

استان کرمان با مشکلاتی نظیر خشکسالی و بحران آب، حمل و ترانزیت مواد مخدر، حضور اتباع بیگانه و غیره مواجه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز