رویترز خطاب به الجبیر؛

تحرکات برای تغییر بن‌سلمان صحت دارد

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۰:۵۹:۵۰
کد خبر: ۷۷۹۰۲۲
تحرکات برای تغییر بن‌سلمان صحت دارد
خبرگزاری غربی رویترز در بیانیه‌ای به تکذیب گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی مبنی بر تحرکات در داخل آل سعود برای تغییر محمد بن سلمان واکنش نشان داد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، خبرگزاری رویترز بیانیه‌ای در واکنش به تکذیب صحت گزارش این رسانه از سوی عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی صادر کرد، این رسانه از تحرکات در داخل خاندان آل سعود برای برکناری محمد بن سلمان ولیعهد سعودی و جایگزینی شخص دیگری به جای وی خبر داده بود که الجبیر آن را تکذیب کرده بود.

رویترز در بیانیه خود تاکید کرد به گزارش خود مبنی بر وجود تلاش‌ها در داخل خاندان پادشاهی سعودی برای تغییر ولیعهد پایبند است.

این رسانه غربی در واکنش به انکار گزارش خود از سوی الجبیر تصریح کرد گزارشش به سه منبع نزدیک به خاندان پادشاهی استناد شده است.

عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی صحت گزارش‌هایی را که خبرگزاری رویترز از وجود تحرکات در داخل خاندان پادشاهی برای عزل محمد بن سلمان از ولیعهدی منتشر کرده بود، تکذیب کرد.

الجبیر در گفت‌وگو با شبکه سی ان بی سی مدعی شد که حکومت سعودی و محمد بن سلمان ولیعهد این کشور به هیچ وجه نقشی در قتل جمال خاشقجی ندارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز