فرمانده کل سپاه پاسداران:

ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی با آمریکاست

۱۳۹۷/۰۹/۰۱ - ۱۱:۵۹:۵۲
کد خبر: ۷۷۹۰۴۴
ملت ایران پیروز جنگ اقتصادی با آمریکاست
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بنا به اعتراف تحلیل گران آمریکایی ملت ایران در جنگ اقتصادی پیش رو نیز بار دیگر پیروز خواهد شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، سردار محمد علی جعفری روز پنجشنبه در کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن شهرستان فلاورجان افزود: تحلیل گران و سیاستمداران آمریکا اعتراف کرده اند که تحولات براساس میل آنها پیش نمی رود و در جنگ اقتصادی هم نوید پیروزی مردم ایران را از زبان خود تحلیل گران غربی و برخی مسئولان اروپایی و آمریکایی شنیده ایم.

وی با اشاره به شکست های پی در پی آمریکا در عرصه های جهانی از قبیل سوریه و عراق گفت: آنها در یمن هم در حال شکست هستند و در آینده نزدیک شاهد پیروزی مردم این خطه خواهیم بود.

سردار جعفری افزود: دولت آمریکا توان اینکه آتش سوزی ساده ای را در کالیفرنیا خاموش کند ندارد و وضع کنونی دولت این کشور بسیار شکننده است و آمریکا اعتبار قبلی را ندارد و هیچ کس حرفش را گوش نمی دهد.

وی تاکید کرد: آنها در جنگ اقتصادی با ملت ایران نیز شکست خواهند خورد و کارشناسان آمریکایی معتقدند که ملت و نظام ایران اسلامی با تهدید و تحریم اقتصادی منفعل نمی شود و احتمال دارد فشارها بر ایران نتیجه عکس دهد.

فرمانده کل سپاه پاسداران روحیه معنوی و نصرت الهی را عامل پیروزی و موفقیت ملت ایران دانست و گفت: این روحیه موجب شده تا ملت ایران در برابر این فشارها در 40 سال گذشته آگاهانه ایستادگی کند.

وی روحیه مقاومت و ایستادگی ملت ایران را به برکت خون شهدا که برگرفته از مکتب امام حسین (ع) است دانست و افزود: تا زمانی که این راه ادامه داشته باشد و راه شهدا در جامعه وجود داشته باشد شکست در جامعه ایران جایی ندارد.

سردار جعفری افزود: دشمنان در حال عبرت گرفتن از شکست های گذشته خود هستند اما طبیعی است که دشمنی خود را ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکا مظهر ظلم باشد مبارزه، مقاومت و ایستادگی وجود دارد، حکومت آمریکا براساس سرمایه داری، تبعیض نژادی و خوی استکباری شکل گرفته است و به شدت با هر جریان، هر ملت ، هر کشور و هر فردی که با ویژگی های آمریکا مخالفت کند درگیر می شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین به اظهارات اخیر دولتمردان آمریکا در باره حکومت عربستان سعودی اشاره کرد و افزود: در حالی که حکومت آل سعود یک خبرنگار را تکه تکه می کند و از بین می برد ، دولت آمریکا از این حرکت حمایت می کند.

سردار جعفری تاکید کرد: چگونه اسلام و جمهوری اسلامی ایران می تواند با چنین دولتی که این ویژگی را دارد سازش کند.

وی اضافه کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم صهیونیست ها و آمریکا در تعقیب ما خواهند بود تا هویت دینی و شرافتمان را لکه دار کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین بزرگداشت شهیدان را دارای ارزش والایی بویژه در دوره حساس انقلاب دانست و افزود: جلسات بزرگداشت شهیدان ادامه حرکت جهادی و شهادت است و جامعه ای که در آن یاد شهدا زنده است شکست جایی ندارد.

وی با قدردانی از رشادت رزمندگان و هزار و 400 شهید شهرستان فلاورجان در هشت سال دفاع مقدس افزود: در تمام عرصه های نبرد سرنوشت ساز دوران دفاع مقدس نقش لشکر 14 و لشکر هشت نجف اشرف پررنگ بود که حضور گردان خط شکن فلاورجان در لشکر 14 به این پیروزی ها کمک کرد.

کنگره ملی سرداران و یکهزار و 400 شهید خط شکن فلاورجان با هدف معرفی هرچه بهتر شهیدان و ارزش های آنان و با حضور شخصیت های کشوری و لشکری از امروز به مدت یک هفته در این شهرستان برگزار می شود.

شهرستان فلاورجان در 15 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

این شهرستان یکهزار و 455 شهید، 186 آزاده و 2 هزار و 500 جانباز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز