حقوق بشر، اسیر استانداردهای دوگانه غربی

۱۳۹۷/۰۹/۱۱ - ۰۹:۳۶:۰۱
کد خبر: ۷۸۲۶۷۴
حقوق بشر، اسیر استانداردهای دوگانه غربی
سامان نیازی- معاون امور بین الملل مرکز دانشجویی حقوق بشر جمهوری اسلامی ایران (صلح زیبا)

حمله به یک کشور مستقل که خط مقدم مبارزه با تروریسم است، طبق هیچ اصول و عرف بین المللی پذیرفته نیست و حملات بی نتیجه به سوریه نشان از استیصال رژیم صهیونیستی است.

رژیم جعلی تروریستی صهیونیستی بزرگترین ناقض حقوق بشر در منطقه است که  پس از اضمحلال و شکستهای سریالی ۳۳ روزه حزب‌الله لبنان، ۲۸ روزه، ۸ روزه غزه و فروریختن هیمنه پوشالی و پیروزی‌های بی وقفه محور مقاومت که نوید آرامش و صلحی پایدار را می داد، با حمله ای وحشیانه و سردرگم، در مقابل چشم‌های کور دیدبان‌های تصنعی حقوق بشر باز اضطراب و تشویش بر دل کودکان و غیره نظامیان تحمیل کرد.

رژیم صهیونیستی با این حملات بی نتیجه نمی تواند مانع استیلای قانونی دولت و ملت سوریه بر بلندی‌های جولان شود و هرگز دولت غیره مشروع صهیونیستی که فاقد عناصر قانونی یک کشور است نمی تواند سرزمین‌های سوریه را به قصد تحقق شرایط یک کشور قانونی غصب و اشغال کند.

رژیم کودک کش صهیونیستی با جنگ نیابتی گروه‌های خشن و تروریستی از جمله داعش و النصره، تاکنون همه هنجارهای عرفی بین المللی را نقض کرده است و متاسفانه با سکوت و حمایت و روابط عادی بعضی از دول خائن عربی و غربی نفس‌های واپسین خود را در قالب رفتارهای وحشیانه‌ حمله و ترور سپری می‌کند.

در شرایط کنونی که صلح و امنیت منطقه غرب آسیا توسط یک رژیم جعلی مورد تجاوز و خدشه واقع شده است، سازمان کنفرانس اسلامی می بایست به نیابت و وکالت از بخشی از جسم سرزمین‌های اسلامی ورود جدی کند و از دبیر کل سازمان ملل بخواهد برای انجام وظیفه قانونیش مبنی بر تشکیل جلسه شورای امنیت جهت صیانت از صلح و امنیت واکنش سریع داشته باشد.

بی شک امنیت منطقه تابعی از امنیت سوریه است، فلذا محور مقاومت که برای ایجاد صلح و امنیت هزینه فراوان داده است دست بسته نخواهد ماند و در کنار ملت و دولت سوریه و نیز حق طبیعی خود در خصوص برقراری امنیت و جهت دفع هرگونه خطر برای صلح و امنیت منطقه پاسخ جبران ناپذیری به رژیم صهیونیستی خواهد داد.

نهاد‌های مدنی آزاده در سراسر دنیا و خصوصا جهان اسلام در راستای حمایت از حقوق مظلومین باید جبهه واحد حق طلبی تشکیل دهند و تا محکومیت کامل جنایات مخل واقعی صلح و امنیت یعنی رژیم صهیونسیتی از پا ننشینند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز