رئیس جمهور سمنان را به مقصد تهران ترک کرد

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۲۶:۲۲
کد خبر: ۷۸۴۳۸۸
رئیس جمهور سمنان را به مقصد تهران ترک کرد
رئیس جمهور شامگاه چهارشنبه در پایان سفر استانی خود، استان سمنان را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ دکتر روحانی از طریق فرودگاه سمنان با پرواز این شهر را به مقصد پایتخت ترک کرد.

کاروان تدبیر و امید به ریاست حجت الاسلام و المسلمین روحانی رئیس جمهوری روز گذشته 13آذرماه در قالب سفر استانی به استان سمنان وارد شهرستان شاهرود شد. 

وزیران کشور، اطلاعات، آموزش و پرورش، نیرو، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، علوم، تحقیقات و فناوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی رییس جمهوری را در این سفر همراهی کردند. 

در سفر رئیس جمهوری به سمنان، معاونان علمی و فناوری، پارلمانی و رئیس دفتر رییس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نیز حضور داشتند. 

رئیس جمهوری در ابتدای ورود به شهرستان شاهرود، با مردم استان سمنان در ورزشگاه تختی شاهرود دیدار و گفت وگو کرد. 

مردم سمنان استقبال بسیار کم نظیری از رئیس جمهوری و هیات همراه داشتند و از همان ساعت های اولیه صبح دیروز برای ملاقات با دکتر روحانی در ورزشگاه تختی حاضر شدند. 

در جریان سفر 2 روزه رئیس جمهوری به استان سمنان، 78 مصوبه با 14 هزار و 660 میلیارد ریال پیش بینی شده است، در این سفر 434 طرح به ارزش سه هزار و 190 میلیارد ریال در نقاط مختلف استان سمنان افتتاح شد.

افتتاح و کلنگ زنی 13 طرح صنعتی، بهره برداری 2 طرح آموزش و پرورش، افتتاح اولین هتل هوشمند شهرهای نمونه کشور، افتتاح بزرگترین باغ توت کشور، افتتاح و کلنگ زنی چهار طرح آبخیزداری، افتتاح و آغاز اجرای سه طرح ورزشی و افتتاح و کلنگ زنی 2 طرح راه از جمله این طرح ها است. 

افتتاح و کلنگ زنی هفت طرح عشایری در بخش توسعه و بازسازی شبکه های انتقال آب، راه اندازی شهرک گلخانه خلخالیه، آغاز ساخت 2 واحد خودرو و 14 طرح کشاورزی از دیگر برنامه های انجام شده در این سفر است.

100 هزار میلیارد ریال طرح نیز در بخش های مختلف تفاهم و تبادل شد. 

نظر شما