معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

باید از ظرفیت مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم

۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۲۰:۵۳:۴۶
کد خبر: ۷۸۴۳۹۵
باید از ظرفیت مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ضرورت کمک گرفتن از مردم و دادن نقش به آنها گفت: نظرسنجی ها نشان دهنده رضایت بالای مردم از امنیت است و باید از ظرفیت بی پایان مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسین ذوالفقاری امروز- چهارشنبه- در همایش مدیران کل امنیتی و انتظامی استانداری ها که در وزارت کشور برگزار شد، اظهار داشت: از جمله ویژگی هایی که موجب اثرگذاری افراد در مسئولیت ها می شود، دانایی آن هم به معنای حقیقی، تجربه، مهارت انجام کار، دلسوزی با تمام وجود، مسئولیت پذیری، شجاعت، ریسک پذیری، اخلاق، تعهد و درستکاری است و این ویژگی ها باید در کنار هم قرار گیرد تا جایگاه ارتقا یابد.

وی با تاکید بر اینکه امروز نگاه متفاوتی به مسائل داشته باشید، افزود: به این فکر کنید که می توان رویکرد متفاوتی نیز اتخاذ کرد.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: فرصت های بزرگ در دل تهدیدهای بزرگ نهفته است و با تدبیر درست تصمیمات بزرگی در این زمان می توان اتخاذ کرد. البته تهدیدات را باید با دقت شناخت ولی مهمتر این است که از دل تهدیدات باید فرصت ها را شناخت و از آنها بهره گرفت.


ذوالفقاری با اشاره به اینکه وزارت کشور سیاست های ایجابی را در تأمین امنیت کشور دنبال می کند، خاطرنشان کرد: در کنار کمک گرفتن از دستگاه های مختلف باید پیشگیری را به عنوان گام اصلی در کار خود قرار دهیم و در این راه توان هماهنگی و انسجام و همچنین نقش دادن به مردم بسیار اهمیت دارد.

وی با اشاره به کمک گرفتن از مردم و دادن نقش به آنها گفت: نظرسنجی ها نشان دهنده رضایت بالای مردم از امنیت است و باید از ظرفیت بی پایان مردمی در نظم و امنیت کشور استفاده کنیم.


ذوالفقاری با اشاره به قانونگرایی و لزوم توجه به قانون، خاطرنشان کرد: باید از ایجاد تنش جلوگیری کنیم درحالی که مطالبات به حق و قانونی را نیز باید مطالبه و پیگیری کرد و با تمکین از قانون، توانمندی و اخلاق می توان هماهنگی و انسجام را در حل مشکلات در حوزه های مختلف ایجاد کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به اتخاذ روش های کم هزینه برای تأمین امنیت، بر شناسایی و استفاده از افراد توانمند و داوطلب برای حل اختلافات محلی بین افراد، خانواده ها، طوایف و... تأکید کرد تا از این طریق از درگیری های محلی و حوادث ناگوار ماند ضرب و حرج و قتل پیشگیری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز