کنعانی مقدم مطرح کرد؛

نقش آشکار سعودی‌ها در حادثه تروریستی چابهار

۱۳۹۷/۰۹/۱۵ - ۱۶:۳۶:۱۹
کد خبر: ۷۸۴۶۴۱
نقش آشکار سعودی‌ها در حادثه تروریستی چابهار
حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی و از فرماندهان ارشد و اسبق سپاه درگفتگو با شبکه العالم اعلام کرد که سعودی ها در حادثه تروریستی چابهار نقش آشکاری داشتند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، حسین کنعانی مقدم فعال سیاسی و از فرماندهان ارشد و اسبق سپاه در گفتگو با شبکه العالم در خصوص حادثه تروریستی صبح امروز چابهار اعلام کرد هر بار که کشورهای دشمن از محور مقاومت متحمل شکست می شوند، اقدام به اجرای حملات تروریستی در داخل ایران می کنند.

این فرمانده ارشد سپاه در ادامه افزود: آبشخور این گروه های تروریستی رژیم صهیونیستی است و عربستان نیز سرمایه گزاری گسترده ای برای گسترش فعالیت های آنان انجام می دهد و همه این ها همراستای برنامه های آمریکا برای ایجاد ناامنی در منطقه است که خانواده ما و  برادران سنی ما در آن زندگی می کنند 

وی در ادامه تاکید کرد عملیات تروریستی در چابهار هیچ ارزش نظامی ندارد و عملیاتی شکست خورده است که به اهداف از پیش تعیین شده اش نرسیده است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص اهداف پشت پرده عملیات تروریستی چابهار تصریح کرد با توجه به این نکته که شهر چابهار یکی از مناطق اقتصادی در ایران محسوب می شود و سرمایه گزاری های زیادی در آن صورت گرفته است، عاملان این حمله سعی در برهم زدن امنیت در این منطقه و تثبیت تحریم ها  و کاهش رونق اقتصادی در آن داشتند.  بالا بردن روحیه گروه های تروریستی، برهم زدن روابط میان جمهوری اسلامی ایران وپاکستان نیز از دیگر اهداف این عملیات تروریستی است.

نظر شما
پرونده ویژه