نماینده مردم تهران در مجلس:

چرا برخی نمایندگان هر حرفی می‌زنند اما کسی پیگیری نمی‌کند؟/ بدلیل پیگیری نکردن، آقای کریمی قدوسی جسارت هر صحبتی را دارد

۱۳۹۷/۰۹/۱۹ - ۰۵:۴۵:۰۷
کد خبر: ۷۸۵۶۶۹
چرا برخی نمایندگان هر حرفی می‌زنند اما کسی پیگیری نمی‌کند؟/ بدلیل پیگیری نکردن، آقای کریمی قدوسی جسارت هر صحبتی را دارد
نماینده مردم تهران در خصوص صحبت های کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه پنجاه درصد نمایندگان به خصوص کسانی که از سران فتنه حمایت می کنند به دنبال فروپاشی نظام هستند مطرح کرد: هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید این مسئله را بررسی و اجازه ندهد نمایندگان هر حرفی بزنند.

«پروانه مافی»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص صحبت های نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی مبنی بر اینکه «پنجاه درصد نمایندگان به خصوص کسانی که از سران فتنه حمایت می کنند به دنبال فروپاشی نظام هستند»، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا بیان کرد: مگر می‌شود نمایندگانی که با رای بالای مردم وارد مجلس شدند، دنبال فروپاشی نظام باشند. این یک تهمت بزرگ است و قطعا ایشان باید به دلیل تهمت‌ها و افتراهایی که به نمایندگان مجلس می زنند، پاسخگو باشند. هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان باید این مسئله را بررسی و اجازه ندهد نمایندگان هر حرفی بزنند.

وی در خصوص مصونیت نمایندگان اظهار کرد: یکی از سوالات نمایندگان مجلس همین است که چرا باید برخی از نمایندگان هرچه دوست دارند بیان کنند و کسی پیگیری نکند.

وی یادآور شد: آقای کریمی قدوسی در خصوص دوتابعیتی بودن نمایندگان مجلس نیز ادعایی داشت که بعدا مشخص شد آن ها دوتابعیتی نیستند و تهمتی بیش نبوده است. همچنین آقای ظریف در جلسه کمیسیون مطالبی را ذکر و اشاره کردند که این مطالب باید محرمانه بماند اما ایشان افشا کردند. آقای کریمی قدوسی رعایت هیچ یک از قوانین را نمی کند و متاسفانه رسیدگی جدی هم انجام نمی شود؛ در نتیجه او جسارت پیدا می کند تا موارد بیشتری را مطرح کند.

مافی اضافه کرد: اولین مرجعی که باید به این مسئله رسیدگی کند هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان مجلس است.

نظر شما
پرونده ویژه