معاون پارلمانی رئیس جمهور:

لایحه جامع انتخابات در کارتابل اعضای دولت/ مجلس با دولت موازی کاری نکند

۱۳۹۷/۰۹/۲۳ - ۰۵:۴۷:۱۳
کد خبر: ۷۸۷۱۵۶
لایحه جامع انتخابات در کارتابل اعضای دولت/ مجلس با دولت موازی کاری نکند
معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره آخرین وضعیت «لایحه جامع انتخابات» گفت: نمایندگان محترم دست نگه دارند که لایحه در دولت تصویب شود و بعد به مجلس فرستاده خواهد شد تا موازی کاری صورت نگیرد.

«حسینعلی امیری»، معاون پارلمانی رئیس جمهور، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، در خصوص "سرنوشت لایحه جامع انتخابات" بیان کرد: بعداز کارشناسی های وزارت کشور و کمیسیون سیاسی دفاعی بر روی لایحه جامع انتخابات و لحاظ کردن سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری،  یک بار دیگر این لایحه مورد بازنگری قرار گرفت و در کمیسیون سیاسی دفاعی دولت کارهایش انجام شد و در حال حاضر در دستور کار دولت است. همین امروز که با شما صحبت می کنم این لایحه در کارتابل الکترونیکی اعضای دولت قرار دارد.

او ادامه داد: دولت در هر جلسه، تعدادی پیشنهاد فوری در خصوص این لایحه دارد که در اولویت قرار می گیرند و در کنار این، کمیسیون های دولت هم لوایح و آیین نامه هایی دارند که در دستور کار قرار می گیرند. در این روزها چون بحث بودجه را داریم و دولت در سه شیفت صبح و بعد از ظهر و شب به لایحه بودجه 98 پرداخت بنابراین به دستور کارهای دیگری نرسید. ان شاء الله نوبتش که برسد دولت رسیدگی می کند.

امیری در پاسخ به این سوال که "مجلس هم در حال تهیه طرحی در این خصوص است" بیان کرد: با دوستان عزیز در مجلس در این باره صحبت کردیم. باتوجه به اینکه در تهیه این لایحه زحمات زیادی کشیده و گروه‌های زیادی اعم از احزاب و گروه های سیاسی که بعضی از آنها در حال حاضر نماینده مجلس هستند، اظهار نظر کردند، از نمایندگان خواهش کردیم کار موازی با دولت انجام ندهند.

او در پایان تاکید کرد: نمایندگان محترم دست نگه دارند که لایحه در دولت تصویب شود و بعد به مجلس فرستاده خواهد شد تا موازی کاری صورت نگیرد.

نظر شما