یک فعال سیاسی اصولگرا:

ایجاد ناامیدی منجر به جنگ داخلی خواهد شد/ کسانیکه مردم را ناامید می‌کنند دین آنها را هدف قرار می‌دهند

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۵:۰۴:۵۴
کد خبر: ۷۸۸۰۳۴
ایجاد ناامیدی منجر به جنگ داخلی خواهد شد/ کسانیکه مردم را ناامید می‌کنند دین آنها را هدف قرار می‌دهند
فعال سیاسی اصولگرا در خصوص سخنرانی‌هایی که منجر به از دست رفتن امید مردم می شوند، بیان کرد: کسانی که مردم را از آینده بهتر ناامید می‌کنند، قطعا دین مردم را مورد هدف قرار می‌دهند.

«حسین کنعانی مقدم»، فعال سیاسی اصولگرا، در خصوص  سخنرانی‌هایی که منجر به از دست رفتن امید مردم می شود در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا بیان کرد: ما در آموزه های دینی و سیاسی داریم که اگر ملتی ناامید شود زیربار هر ستمی می رود. کسانی که مردم را از آینده بهتر ناامید می‌کنند، قطعا دین مردم را هدف قرار می دهند. 

وی اضافه کرد: ما در شرایطی هستیم که استراتژی دشمن در همه اقدامات تحریمی، تهدیدی، جنگ اقتصادی و جنگ نرم امید مردم را هدف قرار داده و باید در برابر این نوع تهاجم یک سپر دفاعی قوی را تدارک ببینیم و با این تهاجمی که امید مردم را هدف قرار داده مقابله کنیم. باید بدانیم کسانی که در شیپور ناامیدی می‌دمند در واقع آب در آسیاب دشمن می ریزند و مردم باید آن ها را طرد کنند.

وی در خصوص ضربه‌ای که ناامیدی مردم به نظام می زند و باتوجه به اینکه مردم پشتوانه نظام هستند، بیان کرد: زمانی که امید مردم از دست برود اعتقاد مردم نسبت به حاکمیت از دست می رود، بنابراین مردم از تلاش و فعالیت کناره گیری می کنند و زمانی که یاس و ناامیدی ایجاد شود، حرکت به سمت جلو نخواهیم داشت و نهایت ناامیدی، جنگ داخلی است.

کنعانی مقدم در پاسخ به اینکه کشور در موقعیتی است که به وحدت نیاز دارد اما برخی افراد این وحدت را نشانه گرفته‌اند، گفت: قطعا کسانی که حرف از یاس و ناامیدی می زنند و یا نظام را مورد هدف قرار می دهند، در نقشه دشمن حرکت می کنند و همان رفتاری که با دشمن می شود با این افراد نیز باید انجام شود. ما در شرایطی هستیم که دشمن به دنبال نفوذ و رخنه در صفوف منسجم ملت است و این افراد نفوذی عمدتا از ابزار ناامید کردن مردم استفاده می کنند.

دبیر کل حزب سبز ایران در پاسخ به این سوال که آیا این افراد در خط نظام و مردم هستند یا خیر، بیان کرد: به نظر من این افراد در مقابل مردم هستند. حتی ممکن است حرف حقی را بیان کنند اما اراده باطلی داشته باشند که همان مقابله کردن با وحدت و انسجام ملی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز