معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

استکبار جهانی درصدد ایجاد آشوب و تفرقه در ایران است/ اکنون در مقابل استکبار جهانی قرار داریم

۱۳۹۷/۰۹/۲۴ - ۱۶:۰۸:۳۰
کد خبر: ۷۸۸۱۴۷
استکبار جهانی درصدد ایجاد آشوب و تفرقه در ایران است/ اکنون در مقابل استکبار جهانی قرار داریم
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با بیان‌اینکه مردم از مسئولین مسئولیت پذیری طلب می‌کنند اظهار کرد: امروز دشمنان نقشه‌های متعددی را برای مقابله با ملت ایران در دستور کار قرار داده‌اند و رئوس همه اقدامات امریکا علیه ایران، ایجاد نارضایتی در بین مردم است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، نشست شورای اداری و آیین تکریم و معارفه استاندار سمنان روز شنبه ۲۴ آذرماه در محل سالن مطهری سمنان با حضور «حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، برگزار شد.

«حسین ذوالفقاری»، معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در این آئین با اشاره به مطالبه‌گری مردم به عنوان مسیر خدمت مسئولین افزود: استکبار جهانی درصدد ایجاد آشوب و تفرقه در ایران اسلامی است و تنوع نقشه های دشمنان برای جدایی مردم از نظام قابل بررسی و نیازمند هوشیاری است.

ذوالفقاری به بیان اهداف دشمنان اسلام و بیانات اخیر مقام معظم رهبری در مورد توجه به اقدامات دشمن در آینده پرداخت و تصریح کرد: اکنون در صحنه نابرابر در مقابل استکبار جهانی قرار داریم و آمریکا می خواهد با رویکرد مذاکره ایران را تسلیم کند.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، رئوس تمام اقدامات آمریکا را ایجاد نارضایتی در بین مردم ذکر کرد و گفت: امروز هرکسی که دل در گرو آحاد جامعه دارد برای رفع گرفتاری‌های مردم باید اقدام کند.

وی افزایش امید، اعتماد و رضایت در بین مردم را اولویت کاری مدیران و مسئولان برشمرد و خاطرنشان کرد: با اتخاذ این راهبردها، باید توطئه های استکبار جهانی را خنثی کرد.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور با اشاره به ضرورت‌های کشور در شرایط کنونی، تصریح کرد: وقت و انرژی مسوولان نباید برای کارهای جزئی و بی اساس هدر رود و امروز مردم از مسئولان رویکرد پیشگیرانه و مبارزه با فساد می خواهند.

وی با بیان این نکته که اولویت امروز مردم، دیگر قوا‌ یا جناح خاصی نیست بلکه دوست دارند مشکلاتشان برطرف شود، یادآور شد: باید انصاف و عدالت در کشور فراگیر شود.

ذوالفقاری قانون مداری برای رفع فساد را  یادآور شد و گفت: مردم از مسئولان، مسئولیت پذیری می خواهند و باید با مردم صادق بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور کاغذبازی‌های اداری را یکی از گرفتاری های مردم ذکر کرد و گفت: این رویکرد یکی از عوامل منفی در ایجاد فساد در جامعه است که تنها راهکار برطرف کردن فساد این است که قانون مداری در کشور فراگیر شود و معیار در انجام کارها صداقت و تلاش باشد.

وی منشا تمام گرفتاری های را تکبر، طمع و حسادت ذکر کرد و گفت: باید با همدلی و اتحاد برای توسعه ایران اسلامی گام برداشت.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ادامه داد: چاپلوسی و بی‌قانونی نباید در دستگاه‌های اجرایی فراگیر شود و همه مسئولان در برابر اقدامات خود مسئول هستند.

ذوالفقاری  با بیان اینکه راهکارهای عملی برای کاهش هزینه‌های جاری کشور درنظر گرفته شود، افزود: در میزان پذیرایی و تشریفات در جلسه‌های اداری تجدید نظر شود و برای کاهش هزینه‌های جاری کشور باید گام‌های عملیاتی برداشت و راهکارهای عملی برای رفع این چالش مدنظر قرار گیرد، با حرف نمی توان هزینه‌ها را کم کرد و کاهش هزینه‌ها در کشور فرهنگ شود.

وی در پایان این مراسم با اشاره به ارائه خدمات ارزنده استاندار سابق و سرپرست استانداری سمنان، استاندار جدید را چهره‌ای پرتلاش و با سابقه خدماتی ارزنده برشمرد و افزود: در آیین‌های تکریم و معارفه باید خودمان را قضاوت کنیم و مدیران از نگاه مردم ارزیابی شوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز