بررسی در جلسه صحن؛

لاریجانی: استعفای نمایندگان بررسی می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۸:۴۱
کد خبر: ۷۸۸۳۰۵
لاریجانی: استعفای نمایندگان بررسی می‌شود
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نماینده بوشهر مبنی بر ضرورت قرائت متن استعفای نمایندگان استان اصفهان مطابق با آیین نامه گفت: این موضوع در نشست امروز هیات رئیسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ عبدالحمید خدری در نشست علنی امروز (یکشنبه 25 آذر) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به مواد 90 و 91 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: ماده 90 تصریح دارد هر نماینده ای که اعتبارنامه وی به تصویب مجلس رسیده می تواند از مقام نمایندگی استعفا دهد و پذیرش استفعا به تشخیص مجلس است، همچنین ماده 91 آیین نامه تصریح دارد که نماینده تقاضای استعفای مدلل خود را به عنوان رئیس مجلس می نویسد و رئیس مجلس آن را در اولین جلسه علنی با قرائت متن اعلام و در دستور کار هفته بعد مجلس قرار می دهد.

نماینده مردم بوشهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هم اکنون تقاضا داریم بر اساس همین آیین نامه با توجه به اینکه نمایندگان استان اصفهان استعفانامه خود را تقدیم مجلس کرده اند، برای جدیت مجلس استعفای آنها در اولین جلسه قرائت شود و در دستور کار هفته بعد مجلس قرار بگیرد.

دکتر علی لاریجانی در پاسخ به وی تصریح کرد: امروز در هیات رئیسه در این مورد بحث می کنیم و این موضوع را مطابق با آیین نامه پیگیری خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز