رییس مرکز پژوهش های مجلس:

هفتمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری ۲۶ آذر برگزار می شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۱:۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۸۸۴۰۲
هفتمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری ۲۶ آذر برگزار می شود
رییس مرکز پژوهش های مجلس از برگزاری هفتمین همایش ملی نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری با سخنرانی ریاست محترم مجلس خبر داد.​

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، کاظم جلالی از برگزاری هفتمین همایش ملی نقش پژوهش درفرایند قانونگذاری خبر داد و گفت: این همایش به همت مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه (26 آذر ماه) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: همایش یک روزه نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری در تالار شهید مدرس ساختمان مشروطه مجلس شورای اسلامی با سخنرانی جناب آقای دکتر لاریجانی ریاست محترم مجلس مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

نماینده مردم تهران، ری،‌شمیرانات،‌اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمانان این همایش عنوان کرد: در هفتمین همایش ملی نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری جمعی از مقامات کشوری و لشگری، اساتید دانشگاه، پژوهشگران، اندیشمندان، انجمن‌های علمی و مسئولان و مدیران پژوهشکده‌های کشور حضور خواهند داشت.

جلالی درباره روند اقدامات مرکز پژوهش‌های مجلس، یادآور شد: مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی در راسای استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های علمی کشور تاکنون با مراکز پژوهشی و دانشگاهی مختلف تفاهم‌نامه‌های همکاری مشترک امضا کرده است تا از این طریق از توان و ظرفیت این مراکز به بهترین شکل ممکن در راستای قانونگذاری کارآمدتر استفاده شود.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی هدف از برگزاری هفتمین همایش نقش پژوهش در فرایند قانونگذاری را هم‌اندیشی مراکز علمی و پژوهشی به منظور استفاده هرچه بیشتر از بدنه پژوهشی کشور در امر تقنین دانست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز