سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس:

روحانی هفته آینده لایحه بودجه ۹۸ را تقدیم می کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۱۴:۳۰:۱۳
کد خبر: ۷۸۸۵۱۶
روحانی هفته آینده لایحه بودجه ۹۸ را تقدیم می کند
سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس از حضور رییس سازمان برنامه و بودجه در جلسه این فراکسیون خبرداد و گفت: به گفته «محمدباقر نوبخت»، رییس جمهوری یکشنبه آینده لایحه بودجه سال 1398 کل کشور را به مجلس تقدیم می کند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «مهرداد بائوج لاهوتی»،  سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: در جلسه امروز این فراکسیون نمایندگان آخرین وضعیت بودجه سال آتی را بررسی کردند.

وی با بیان این که نوبخت اعلام کرد به احتمال زیاد لایحه بودجه سال 98 تغییراتی خواهد داشت، یادآور شد: رییس سازمان برنامه و بودجه همچنین تاکید کرد در این لایحه، 126 هزار میلیارد تومان درآمدهای مالیاتی و 65 هزار میلیارد تومان هزینه های عمرانی پیش بینی شده است.

وی همچنین گفت: نوبخت در این جلسه بیان کرد که به احتمال زیاد بودجه سال آتی در دو سقف تصویب می شود، یکی سقف 407 هزار میلیارد تومانی و دیگری 436 هزار میلیارد تومانی خواهد بود.

سخنگوی فراکسیون مستقلین ولایی مجلس ادامه داد: افزایش بودجه وزارت آموزش و پرورش به 64 هزار میلیارد تومان و افزایش اعتبارات رفاهی و حمایتی از مردم از ویژگی های دیگر لایحه بودجه 98 است.

لاهوتی خاطرنشان کرد: بر اساس اظهارات رییس سازمان برنامه و بودجه،در لایحه بودجه سال آتی فروش روزانه یک میلیون و 500 هزار بشکه نفت پیش بینی شده، این در حالی است که این رقم امسال دو میلیون و 400 هزار بشکه بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز