رئیس سازمان بسیج اصناف:

بخش حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر است

۱۳۹۷/۰۹/۲۵ - ۲۱:۵۹:۵۹
کد خبر: ۷۸۸۶۶۳
بخش حمل و نقل نیازمند توجه بیشتر است
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: این نهاد با تمام توان در خدمت دولت است تا مشکلات حل شود.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ «غلامرضا حسن پور»، رئیس سازمان بسیج اصناف یکشنبه شب در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد افزود: مشکلات اقتصادی در کشور وجود دارد و دشمن می خواهد از این مشکلات به نفع خود بهره ببرد. 

وی اظهار داشت: در ماههای اخیر نیز دشمن می خواست با سوء استفاده از مشکلات رانندگان آنها را به اعتصاب دعوت کند و در مقابل نظام قرار دهد که در برابر مردم شکست خورد.

وی گفت: شبکه حمل و نقل جاده ای کشور همانند مویرگهای خون رسانی عمل می کنند و نیازمند قلب تپنده و قوی هستند که بسیج اصناف در این زمینه آمادگی دارد به وزیر راه و شهرسازی کمک کند تا مشکلات این بخش حل شود.

حسن پور با بیان اینکه خانواده حمل و نقل کشور 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است افزود: انقلاب اسلامی در طول این چهل سال خدمات بسیار به کشور کرده است که باید قدر آن را بدانیم.

وی اظهار داشت: ساخت 16 هزار و 627 کیلومتر بزرگراه، افزایش 6 برابری مجموع راههای کشور از 46 هزار به 280 هزار کیلومتر و افزایش 500 برابری آسفالت روستایی از 200 کیلومتر در سال 57 به بیش از 107 هزار کیلومتر از جمله خدمات نظام در بخش حمل و نقل است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: بیش از 98 درصد بخش حمل و نقل رانندگانی هستند که در این زمینه سرمایه گذاری بسیار کرده اند و نیازمند تسهیلات و حمایتهای بیشتری از سوی دولت هستند. 

جواد وحدتی فرد افزود: در شمال و شرق کشور برخی رفتارهای کشورهای افغانستان و ترکمنستان شرایط حضور رانندگان ایرانی در این کشورها را سخت و تبدیل به دغدغه و ایجاد برخی مشکلات کرده است که نیازمند توجه بیشتر می باشد.

در نخستین یادواره شهدای حمل و نقل مشهد خانواده 16 شهید حمل و نقل جاده ای و 6 خانواده شهید مدافع حرم بخش اصناف مشهد حضور داشتند.

26 آذر روز ملی حمل و نقل نامگذاری شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز