به مدت چهار روز؛

نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو در تهران آغاز به کار کرد

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۱:۴۵:۲۶
کد خبر: ۷۸۸۸۴۶
نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو در تهران آغاز به کار کرد
بیست و نهمین نشست شورای برنامه ریزی منطقه ای اکو با هدف تدوین سیاست ها و راهبردهای پایه و برنامه های سازمان همکاری اقتصادی اکو از امروز به مدت چهار روز در تهران آغاز بکار کرد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری برنا؛ شورای برنامه ریزی منطقه ای (RPC) سیاست ها و راهبردهای پایه و برنامه های اکو را بر اساس «عهدنامه ازمیر» و رهنمودهای شورای وزیران تدوین می‌کند وسپس گزارش سالانه را تهیه و از طریق دبیرخانه اکو به شورای وزیران (COM) سازمان اکو ارائه می‌دهد.

در این اجلاس که به مدت چهار روز به طول خواهد انجامید کمیته های تخصصی اکو که دارای اولویت همکاری و مدیریت‌های خدماتی هستند، فعالیت های مختلف سازمان اکو را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.

در این کمیته‌ها مسائل مهمی همچون تجارت و سرمایه‌گذاری، حمل و نقل و ارتباطات، انرژی و مواد معدنی، کشاورزی و محیط زیست، صنعت توریسم مورد بررسی و توجه قرار می گیرد.

این نشست با حضور سفیران کشورهای عضو در تهران که نمایندگان دائم اعضا در سازمان نیز هستند و همچنین کارشناسان اقتصادی اعزام شده از پایتخت های عضو ( ایران، ترکیه، پاکستان، افغانستان، تاجیکستان، ترکمنستان، قرقیزستان، قزاقستان، ازبکستان، جمهوری آذربایجان) برگزار می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز