سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری:

برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی نکرده ام

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۳:۵۷:۳۷
کد خبر: ۷۸۸۹۵۱
برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی نکرده ام
سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای در واکنش به برخی انتقادها از انتصاب «سیدحسین میرخلیلی» (داماد وی) به‌عنوان رییس حوزه ریاست سازمان برنامه و بودجه تأکید کرد: هیچ‌گاه برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی برای کاری نداشته و ندارم، چون رانت‌خواری را منکر می دانم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، در بیانیه آیت الله «سید احمد خاتمی» که امروز -دوشنبه- منتشر شد، آمده است: چند روزی است در فضای مجازی مسئولیت دامادم سید حسین میرخلیلی در دفتر دکتر نوبخت منتشر شده است که در این رابطه چند نکته گفتنی است.

آیت الله خاتمی در این بیانیه تصریح کرد: در آغاز زندگی مشترک دخترانم با دامادها، گفته‌ام همه مسئولیت کارهایتان با خودتان است، این انتساب را دخالت ندهید.

سخنگوی هیات رییسه مجلس خبرگان رهبری در این بیانیه یادآور شد: هیچ‌گاه برای هیچ یک از دامادهایم سفارشی برای کاری نداشته و ندارم چون رانت‌خواری را منکر می‌دانم.

امام جمعه موقت تهران در این بیانیه خاطرنشان کرد: در رابطه با مسئولیت آقای میرخلیلی نه در این مسئولیت و نه در مسئولیت قبلی هم بنده نه تلفنی، نه پیامکی، نه کتبی هیچ سفارشی نداشته‌ام می‌توانید از آقای محمدی (رییس سابق سازمان اوقاف و امور خیریه) و دکتر نوبخت بپرسید.

آیت الله خاتمی در این بیانیه افزود: از حساسیت جامعه اسلامی بر این امور سپاسگزارم و امیدوارم این روش ادامه یابد.

وی در این بیانیه توصیه کرد که در این عرصه هم باید تقوا، محور باشد، از تجسس و عیب‌جویی پرهیز شود، باید درصدد اصلاح عیب موجود بود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز