رییس کمیسیون اقتصادی مجلس؛

راهکارهای مقابله با تحریم ها در مجلس بررسی می‌شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۶ - ۱۵:۵۶:۴۲
کد خبر: ۷۸۹۰۳۲
راهکارهای مقابله با تحریم ها در مجلس بررسی می‌شود
رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: راهکارهای بانک سپه برای ارتقای توانمندی های نظام بانکی در عرصه بین الملل و مقابله با تحریم ها در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی امروز- دوشنبه- در دیدار با محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه و مسئولان این بانک افزود: اقدامات بانک سپه در زمینه سرمایه گذاری در پروژه های ملی خوب بوده است.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حل مشکل ناترازی بانک ها یکی از اولویت های نظام بانکی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

پورابراهیمی تصریح کرد: عملکرد بانک ها درخصوص اجرای مصوبات قانونی مجلس در زمینه بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های معوق بانکی ارزیابی می شود بطور مثال اصلاحات مربوط به بند «و» تبصره 16 قانون بودجه سال 97 که در ارتباط با تسویه مطالبات بانک ها و موسسات مالی و اعتباری برای بدهی های معوق سررسید شده تا پایان سال 96 است، باید لحاظ شود.

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا در ادامه کارشکنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران از برجام خارج شد، بیان کرد: از تمامی ظرفیت ها برای مقابله با تحریم های اقتصادی آمریکا استفاده می شود در این راستا راهکارهای بانک سپه برای ارتقای توانمندی های نظام بانکی در عرصه بین الملل و مقابله با تحریم ها در کمیسیون اقتصادی مجلس مورد بررسی قرار می گیرد.

اجرای مصوبات مجلس شورای اسلامی درخصوص بخشش سود و جرایم دیرکرد وام های معوق بانکی توسط نظام بانکی، اتخاذ تدابیر برای مقابله با تحریم های بانکی دشمنان، ارتقای خدمات بانکی، سرمایه گذاری در بخش های تولیدی و کشاورزی از مطالبات نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی از مدیران بانک سپه بود.

لازم به ذکر است، در ابتدای این نشست محمدکاظم چقازردی مدیرعامل بانک سپه و مسئولان این بانک، گزارشی از عملکرد و برنامه های بانک سپه به نمایندگان عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ارائه کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز