سخنگوی حزب اعتماد ملی:

اگر واقع گرا باشیم نباید تلاش های آقای روحانی را نادیده بگیریم/ ناامید کردن مردم برای کشور بسیار خطرناک است

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۰۵:۲۳:۴۷
کد خبر: ۷۸۹۰۵۳
اگر واقع گرا باشیم نباید تلاش های آقای روحانی را نادیده بگیریم/ ناامید کردن مردم برای کشور بسیار خطرناک است
سخنگوی حزب اعتماد ملی گفت: کسانی که مردم را ناامید می کنند بدانند که ناامیدی مردم از اینکه مطالباتشان پیگیری نشود تعمیم داده می شود به نا امیدی از حاکمیت و در واقع منجر به ناامیدی از باورهایشان می شود و این برای برای کشور بسیار خطرناک است.

«اسماعیل گرامی مقدم»، سخنگوی حزب اعتماد ملی در خصوص تاثیرات سخنرانی برخی چهره های سیاسی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا بیان کرد: کسانی که مردم را ناامید می کنند بدانند که ناامیدی مردم از اینکه مطالباتشان پیگیری نشود تعمیم داده می شود به نا امیدی از حاکمیت و در واقع منجر به ناامیدی از باورهایشان می شود و این برای برای کشور بسیار خطرناک است.

وی اضافه کرد: متاسفانه در این ناامیدی ها برخی جریانات نقش دارند و به آن دامن می زنند. این جریانات با صحبت هایی اعم از اینکه دولت هیچ اقدامی انجام نداده است، منجر به ناامیدی میان مردم می شوند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب مطرح کرد: اگر واقع گرا باشیم نباید تلاش های آقای روحانی را نادیده بگیریم چراکه باعث شد در برجام موفقیت هایی را کسب کنیم که تا حدودی بازگشت سرمایه از خارج از کشور به ایران بود و تنش های ما در روابط بین الملل کمتر شد. همچنین حدود چهار سال تورم ثابت ماند و یا افزایش پیدا نکند. هرچند که با خروج آمریکا از برجام مشکلاتی برای دولت به وجود آمد که بسیاری از این مشکلات دست دولت نیست.

وی افزود: محدودیت هایی که در سیاست کلان وجود دارد منجر می شود برخی مشکلات به وجود بیاید. زمانی که تصمیم بر این می شود که مقابل تحریم ها بایستیم، مذاکره نکنیم و سیاست هایی از این دست در نتیجه شاهد محدودیت هایی هستیم که دولت را دچار مشکل می کند و نمی توان مقصر همه این اتفاقات را دولت دانست.

گرامی مقدم با اشاره به اهمیت وحدت میان مردم بیان کرد: از نظر من ابراز عقیده مشکلی ندارد ولی نباید منجر به ناامیدی مردم شود. به نظر می رسد که بخش هایی از نهادهای حکومتی باید در جهت مطالبات مردم حرکت کنند تا فرصت به فرصت طلبان داده نشود و یا به عبارتی عده ای بر ناامیدی مردم ندمند.

سخنگوی حزب اعتماد ملی در پایان ابراز کرد: مردم اگر پشت حاکمیت نباشند پایه های آن حاکمیت متزلزل خواهد بود و در واقع بزرگترین پشتوانه هر نظام مردم آن کشور هستند و خود آن نظام باید در جهت مطالبات مردم حرکت کند تا ناامیدی مردم به وجود نیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز