در بزرگداشت هفته پژوهش؛

حمایت قاطع وزیر راه از فعالیت‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی

۱۳۹۷/۰۹/۲۷ - ۱۲:۴۱:۱۴
کد خبر: ۷۸۹۳۱۵
حمایت قاطع وزیر راه از فعالیت‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی
وزیر راه وشهرسازی ضمن اعلام حمایت قاطع از فعالیت‌های مرکز تحقیقات راه، مسکن وشهرسازی گفت: ما باید بتوانیم قوام و دوام ابنیه و تاسیسات را در عمل شاهد باشیم تا منابع هدر نرود و از ثروت‌های ملی استفاده بهینه شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا؛ محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز ۲۷ آذرماه در بزرگداشت هفته پژوهش و تجلیل از پژوهشگران منتخب در حوزه  وزارت راه شهرسازی ضمن تبریک هفته پژوهش به همه پژوهشگران، محققان، مهندسان و سایر فعالان گفت: تمام افرادی که با رفتار علمی خود تلاش می‌کنند فرصت‌ها و منابع تلف نشده و در جهت آبادانی کشور صرف شود پژوهشگران واقعی به شمار می‌روند که باید از این قشر تشکر ویژه داشته باشیم.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه به بخشنامه دیروز خود که به تمام شرکت‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شده اشاره کرد و گفت: براساس بخشنامه ابلاغ شده همه شرکت‌ها و سازمان‌ها موظفند ۵ درصد از بودجه خود را به پروژه اختصاص دهند که امیدوارم تخصیص اعتبارات در راستای پژوهش‌های عمیق و بهره‌مندی از فرصت‌ها و تلف نشدن منابع ملی عملیاتی شود.

عضو کابینه دولت دوازدهم با اشاره به اینکه هفته پژوهش و هفته حمل ونقل مصادف با هم برگزار می‌شود گفت: امیدوارم فرصت شنیدن و دیدن بیشتری فراهم شود و بتوانیم مسائل مهم را با دست‌اندرکاران این حوزه در میان بگذاریم.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی مرکز موفق و با افتخاری است که ماموریت مهمی را بر عهده دارد و به همین دلیل در این دوره از وزارت راه وشهرسازی آن طور که شایسته است ما در وزارت راه و شهرسازی از مرکز و فعالیت‌های آن حمایت خواهیم کرد.

اسلامی تصریح کرد: نکته مهم در حمایتی که ما خواهیم کرد وانتظاراتی که ما داریم در اثربخشی تحقیقات و برنامه‌ریزی شایسته برای اقدام و عمل در جهت کیفیت بخشیدن به زندگی مردم در حوزه‌های حمل ونقلی و مسکن و شهرسازی است.

وی خاطرنشان کرد: باید فرآیندها به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا نتیجه تحقیقات از طریق آموزش‌ها و همچنین همکاری‌های فیمابین قابل انجام باشد. همچنین باید نتایج علمی و رویکردها ملکه ذهن دست‌اندرکارانی شود که طراحی می‌کنند و وصف‌العین افرادی باشد که در اجرا مسئولیت دارند. ما باید بتوانیم قوام و دوام ابنیه و تاسیسات را در عمل شاهد باشیم تا منابع هدر نرود و از ثروت‌های ملی استفاده بهینه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز