نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی:

تخریب مسئولین خیانت به کشور است/ سخنرانی علیه دولت کار پسندیده‌ای نیست/ دشمن ما را رصد می کند

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۵:۲۴:۴۴
کد خبر: ۷۸۹۴۷۸
تخریب مسئولین خیانت به کشور است/ سخنرانی علیه دولت کار پسندیده‌ای نیست/ دشمن ما را رصد می کند
بت کلیا گفت: هر اقدامی که به انسجام، اتحاد و همبستگی ملت ضربه بزند خیانت بوده و بدون شک در خط دشمن قرار گرفته است.

«یوناتن بت کلیا»، نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص سخنرانی های اخیر برخی از چهره های سیاسی و بزرگنمایی در نقاط ضعف دولت گفت: شرایط مملکت ما در حال حاضر جوری است که باید با هم اتحاد و انسجام داشته و چشمان خود بر روی نقاط ضعف ببیندیم  و مثبت نگر باشیم. کاری نکنیم پرانتزی پر از مثبت داشته باشیم ولی با یک کار منفی در خارج از پرانتز تمام مثبت ها را منفی کنیم.

وی ادامه داد: امروز دنیا می خواهد تمام عملکرد ما را منفی نشان دهد. استکبار و مدعیان دموکراسی  و حقوق بشر برای تضعیف ایران قدم بر می دارند  اما ما پیش دستی کرده و خودمان، خودمان را تضعیف می کنیم.

وی بیان کرد: طی 40 سال بعد از انقلاب  تحریم ها، تهدیدها، مشکلات، جنگ، همه و همه بودند ولی چون اتحاد و همدلی داشتیم توانستیم جلو این مشکلات بایستیم.

بت کلیا تصریح کرد: شاید امروز کمبود ها و نقاط ضعف زیادی داریم و گرفتاری مردم زیاد شده است اما باید به یاد آوریم که در دورانی که تازه انقلاب کرده بودیم از طرفی جنگ و از طرفی تحریم ها تحمیل شد  اما از آنجایی که متحد و یک دل بودیم آن سختی ها را پشت سر گذاشته و به پیشرفت هایی که الان شاهد آن هستیم رسیدیم.

این نماینده مجلس افزود: کسانی که زمانی مسئولیتی داشتند و و الان سخنرانی هایی علیه دولت انجام می دهند کار درستی انجام نمی دهند زیرا اگر رفیقت را تخریب کنی خود نیز تخریب می شوی. کسی که چاه کند خود اول از همه در آن چاه گرفتار می شود.

نماینده آشوریان در مجلس اظهار کرد: در جو و شرایطی که الان با آن روبرو هستیم نباید شاهد سخنرانی برخی از شخصیت ها و ایجاد ناامیدی در جامعه باشیم . هر اقدامی که به انسجام، اتحاد و همبستگی ملت  ضربه بزند خیانت بوده و بدون شک در خط دشمن قرار گرفته است.

بت کلیا عنوان کرد: دشمن ما را رصد می کند و زمانی که چنین اختلافاتی را در کشور می بیند بیشتر مصمم می شود که ما را تحت فشار قرار دهد. چنانچه کسانی که در این نظام مسئولیت دارند را تخریب کنیم در مواقع خیانت کردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز