نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی:

سخنرانی ها را نگهدارید برای زمان انتخابات/ با سخنرانی علیه دولت فضای جامعه را مسموم نکنید/ خدشه وارد کردن به وحدت و اعتماد ملی سم خطرناکی است

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۵:۳۴:۰۰
کد خبر: ۷۸۹۴۸۶
سخنرانی ها را نگهدارید برای زمان انتخابات/ با سخنرانی علیه دولت فضای جامعه را مسموم نکنید/ خدشه وارد کردن به وحدت و اعتماد ملی سم خطرناکی است
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: سخنرانی برخی از افراد سیاسی و انتقادات تند آنها بازی در میدان دشمن است. زیرا که حرکت های موافق دشمن انجام می دهند.

«محمد اسماعیل سعیدی»،  نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا در خصوص اقدام برخی از شخصیت های سیاسی و سخنرانی علیه دولت گفت: جریانات سیاسی اینگونه است که با نزدیک شدن به انتخابات جو و جریانی به راه می اندازند و فضا را به نوعی مدیریت می کنند که افکار عمومی را به سمتی ببرند که خود می خواهند.

وی تصریح کرد: کشور در شرایط فعلی به آرامش نیاز دارد و این افراد سخنرانی های خود را برای ایام انتخابات نگهدارند که با ساز و کار مشخصی سخنرانی کنند. مردم باید خود تشخیص دهند که چه کسی دلسوز کشور است.

سعیدی با تاکید بر اینکه نباید فضای جامعه را مسموم کنیم افزود: به اشخاصی که اخیرا اقدام به سخنرانی علیه دولت کرده اند توصیه می کنم که اجازه دهند مردم خود، راه خود را انتخاب کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این سخنرانی ها به وحدت ملی ضربه می زنند. هر حرف و سخنی که به وحدت ملی و اعتماد ملی خدشه وارد و بهانه ای به دست دشمن دهد، سم خطرناک است.

وی افزود: سخنرانی برخی از افراد سیاسی و انتقادات تند آنها بازی در میدان دشمن است. زیرا که حرکت های موافق دشمن انجام می دهند.

نظر شما
پرونده ویژه