وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

برای برگزاری کنسرت‌های راک مجوز دریافت نکرده بودند

۱۳۹۷/۱۰/۰۱ - ۰۵:۴۳:۴۱
کد خبر: ۷۹۰۱۶۴
برای برگزاری کنسرت‌های راک مجوز دریافت نکرده بودند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لغو همه کنسرت‌های راک گفت: ممکن است به ده گروه مجوز بدهیم اما ترکیب آن ها در غالب فستیوال که به صورت جشنواره برگزار شود، نیاز به مجوز دارد که آنها نداشتند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ خبرگزاری دولت از لغو همه کنسرت‌های راک برنامه‌ریزی شده برای اجرا در برج آزادی، با وجود اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبر داد.

همچنین «فرشاد رمضانی»، سرپرست گروه "دگردیس"، از لغو کنسرت گروه خود و همچنین لغو کنسرت گروه‌های "هومن اژدری"، "بادزنگ" و "کانال"، با وجود آغاز پروسه بلیط فروشی، خبر داد.

فرشاد رمضانی گفته "رفتار خارج از عرف هواداران گروه‌های راک قبلی که در برج آزادی برنامه داشته‌اند" دلیل لغو کنسرت‌ها بوده است.

سید «عباس صالحی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، در گفت و گو با خبرنگار برنا در خصوص "لغو کنسرت های راک در برج آزادی" گفت: تا جایی که من اطلاع دارم به گروه های موسیقی مختلفی مجوز داده شد اما ترکیب آن به صورت فستیوال هم احتیاج به مجوز خاصی دارد.

او ادامه داد: ممکن است به ده گروه مجوز بدهیم اما ترکیب آن ها در غالب فستیوال که به صورت جشنواره برگزار شود، نیاز به مجوز دارد که آنها نداشتند.

صالحی در پاسخ به این سوال که "ایا در صورت گرفتن مجوز مجدد کنسرت ها برگزار خواهند شد" گفت: این را از معاونت هنری بپرسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز