واکنش تند کاربران به توئیت عجیب قالیباف

۱۳۹۷/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸:۴۰
کد خبر: ۷۹۰۴۳۹
واکنش تند کاربران به توئیت عجیب قالیباف
کاربران توئیتر به توئیت عجیب قالیباف به تندی واکنش نشان دادند.
به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمدباقر قالیباف در واکنش به حادثه تلخ مدرسه اسوه حسنه زاهدان توئیت عجیبی منتشر کرد که بیشتر به شوآف سیاسی شبیه بود تا یک توئیت مصلحانه! شهردار اسبق تهران نوشت:

«ضعف مدیریتی و اشباع ناکارآمدی» باعث شده است که مدارس بزرگترین دارنده ذخایر نفت و گاز جهان از گرمایش ایمن برخوردار نباشند. ضمن عرض تسلیت؛ این شرایط شایسته مردم عزیز نیست.

توییت

اما این توئیت عجیب قالیباف از نیش و کنایه های کاربران توئیتر فارسی در امان نماند و آنها واکنش تندی به این توئیت قالیباف نشان دادند. صادق حسینی، روزنامه نگار نوشت: 

«ضعف مدیریتی و اشباع ناکارآمدی» یعنی تهران به عنوان پایتخت، ناایمن ترین مدارس کشور را دارد. شهر تهران برایتان آشنا نیست؟ سهم آموزش و پرورش از عوارض شهرداری‌ها چه شد؟ در ۱۲ سال شهرداری تان نپرداختید.

توییت

 کاربر دیگری هم تصریح کرد:
اینکه اینقدر روی ذخایر نفت و گاز ایران توجه دارید، نشان دهنده عمق درکتان است از توسعست،«پول داریم ، بریم خرج کنیم همه چی درست شه، سرمایه مردم رو بفروشیم پول کنیم بریم خرج کنیم»،کاری که ۱۲ سال در شهرداری با تراکم و زمین کردید، حالا فکر می کنید با نفت بکنید. مشکل فرهنگیه-اموزشیه
 

توییت

کنایه ها به برخی اقدامات شهرداری در دوران قالیباف هم کشیده شد، یک کاربر با طعنه نوشت:

جسارتا افتضاح اطلس مال شایسته مردم تهرانه؟

توییت

 اما کاربر دیگه خاطره تلخ پلاسکو را یادآوری کرد و نوشت:

شما و مسئولانی که گفتیدی: خدا رو شکر ساختمان عمودی ریزش کرد...! خدا رو شکر؟! یه سر قطعه 50 رفتین؟ شبها راحت میخوابین که کمبود کف اطفا رو از فرودگاه ها جبران کردین؟ شب راحت میخوابین جرثقیل نداشتین؟شب راحت میخوابی قیچی نداشتن؟ عکس شهید امینی رو ببین؟میتونی بخوابی؟ درد ندارین؟

توییت

یک کاربر دیگر هم موضوع پلاسکو را دستمایه طعنه اش به قالیباف قرار داد و نوشت:

ساختمان  هم در آتش همین ضعف های مدیریت شهری سوخت

توییت

گذشت یک سال و نیم از انتخابات و گفتارها و نوشته های انتخاباتی قالیباف مبنای توئیت دیگری بود. کاربری نوشت:

آقاجان، این بیشتر شبیه شعار انتخاباتی بود. کاش می شد از این قالبهای کلیشه ای مدیریتی سیاسی خارج بشید. مردم از این رویکرد ها، از این نگاه ها واقعا خسته اند، دل زده اند. حتما باید از هر فرصتی بهر برداری سیاسی بشه واقعاً؟ برای خودتون ملال آور نشده؟

توییت

فروش تراکم در تهران و استخدام های بی رویه شهرداری سوژه بعدی بود، یک کاربر نوشت:

بنظرم می‌شه این مشکل رو با فروش تراکم در زاهدان یا استخدام ۱۰ نفر بی‌خودی در شهرداری زابل حل کرد !!

توییت

اگرچه برخی حامیان قالیباف تلاش کردند با توئئیت های حمایتی از شهردار سابق تهران دفاع کنند ولی میزان سرزنش سایر کاربران به حدی بود که این حمایت ها چندان به چشم نیامد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز