فعال سیاسی اصلاح طلب:

زمان مناسبی برای مچ‌گیری نیست/ اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی باهوش باشند

۱۳۹۷/۱۰/۰۴ - ۰۵:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۹۱۴۳۳
زمان مناسبی برای مچ‌گیری نیست/ اصلاح‌طلبان در شرایط فعلی باهوش باشند
یک فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: کشور و نظام در شرایط خاصی به سر می‌برد و همه باید برای حفظ وحدت تلاش کنیم.

«نجفقلی حبیبی»، فعال سیاسی اصلاح طلب، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره اختلاف نظرها میان افراد سیاسی با دولت بیان کرد: اصلاح طلبان باید بسیار باهوش باشند و اجازه ندهند که این مسائل در سطح ملی مطرح شود. کشور و نظام ما در شرایط خاصی به سر می‌برد و همه باید برای حفظ وحدت تلاش کنیم. در حال حاضر زمان مناسبی برای مچ گیری از یکدیگر نیست. 

وی اضافه کرد: هم رهبری و هم دولت، حفظ وحدت را در شرایط کنونی ضروری می‌دانند. بعضی جریان‌های سیاسی به دنبال این هستند که از آب گل آلود ماهی بگیرند که اگر کمی وجدان داشته باشند باید به اصل حفظ وحدت امت توجه کنند. 

این فعال سیاسی یادآور شد: این روزها شایعات بیش از حقایق است و اصلاح طلبان اگر حرفی می‌زنند باید، مستند باشد. دولت دچار مشکلاتی شده و تا این مشکلات برطرف نشود دردسرها در کشور وجود خواهد داشت. جای ایراد گرفتن و انتقاد کردن از یکدیگر باید کمک کنیم. تصور می‌کنم بیش از هر چیزی به رعایت مصالح ملی نیاز داریم.

وی در پایان عنوان کرد: نقش اصلاح‌طلبان در پیروزی دولت بسیار زیاد است و در این مسئله هیچ جای شک نیست. دولت باید به جریان های سیاسی توضیح دهد و این توضیح دادن و متقاعد کردن مردم و جریان‌های سیاسی به تعاملات دوطرفه منجر می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز