تاکید بر مقاومت در برابر آمریکا در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با ظریف

۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۳۳:۲۲
کد خبر: ۷۹۱۴۷۱
تاکید بر مقاومت در برابر آمریکا در نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی مجلس با ظریف
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست مشترک این کمیسیون با وزیر خارجه خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی نجفی خوشرودی» در توضیح جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با وزیر و معاونان وزارت خارجه ظهر امروز در محل این وزارتخانه برگزار شد. در این جلسه آقای ظریف گزارشی از آخرین وضعیت تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی، روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران و برنامه‌ها و فعالیت‌های وزارت خارجه ارائه کرد و اعضای کمیسیون نیز نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

به گفته وی، مقاومت حداکثری در مقابل فشار حداکثری آمریکا، استفاده از ظرفیت‌های مختلف برای تامین نیازمندی‌های کشور در شرایط تحریم و فشار شکست سیاست آمریکا مبنی بر به صفر رساندن صادرات نفت ایران، نقش ایرانیان خارج از کشور، اولویت و اهمیت روابط با همسایگان، اهمیت و ضرورت هماهنگی بیشتر دستگاه‌ها در روابط خارجی، استفاده از ظرفیت مجلس برای پیشبرد سیاست خارجی و ضرورت حمایت بیشتر از دستگاه دیپلماسی برای مقابله با روندهای مغایر با منافع ملی از مواردی بود که در این نشست مطرح شد.

نجفی خوشرودی توجه ویژه وزارت خارجه به دیپلماسی اقتصادی و اهتمام به اعتماد عمومی به عنوان بزرگترین پشتوانه مقابله با فشارها و تحریم‌ها را نیز از دیگر موارد مطروحه در این نشست عنوان کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز