پیش گوی بلغاری مطرح کرد؛

شنوایی ترامپ از بین می‌رود/ تلاش برای ترور پوتین

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۱۱:۳۰:۲۱
کد خبر: ۷۹۳۰۱۰
شنوایی ترامپ از بین می‌رود/ تلاش برای ترور پوتین
"بابا ونگا"، پیش گوی مشهور بلغارستانی حوادث 2019 را هم پیشگویی کرده است. ابتلای دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا به کری و تلاش برای ترور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و نیز فروپاشی مالی اروپا از جمله پیشگویی های وی در سال 2019 هستند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نوشته روزنامه دیلی میل، بابا ونگا پیش گویی کرده است که پوتین توسط یکی از محافظان خود ترور می شود همچنین دونالد ترامپ هم به خاطر یک بیماری ناشناخته، شنوایی خود را از دست خواهد داد.

وی همچنین گفته است سونامی ویرانگری بخش های وسیعی از آسیا را ویران خواهد کرد. کما اینکه اروپا هم دچار فروپاشی اقتصادی فاجعه باری خواهد شد. وی گفته است پوتین هم خود را در احاطه تعدادی کوماندوی آموزش دیده قرار می دهد که تنها وظیفه شان حفاظت از جان وی خواهد بود.

در مورد دونالد ترامپ هم پیش گویی کرده است که سال 2019 سال فاجعه باری برای او خواهد بود چرا که به یک بیماری ناشناخته مبتلا می شود؛ این بیماری باعث حالت تهوع در وی و زنگ زدن گوش و در نهایت ضربه مغزی و ناشنوایی خواهد شد. همچنین یکی از اعضای خانواده وی در حادثه رانندگی وحشتناکی آسیب می بیند.

ونگا پیش گویی های بسیاری درباره سال های گذشته انجام داده بود که اغلب به وقوع پیوستند؛ یکی از آنها حوادث 11 سپتامبر و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا بود.

نظر شما