استیضاح وزیر علوم از دستورکار مجلس خارج شد

۱۳۹۷/۱۰/۱۲ - ۱۶:۰۲:۵۱
کد خبر: ۷۹۵۴۹۷
استیضاح وزیر علوم از دستورکار مجلس خارج شد
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، بعدازظهر چهارشنبه اعلام کرد: طرح استیضاح وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از دستور کار مجلس شورای اسلامی خارج شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «حسین سیمایی صراف»، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، اظهار کرد: طرح استیضاح وزیر علوم که با ۸۲ امضا و در ۱۰ محور تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی شده بود، مطابق آیبن‌نامه داخلی مجلس با حضور نمایندگان استیضاح‌کنندگان و وزیر علوم در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی شد.

وی تصریح کرد: دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، طی ۴ ساعت به همه محورهای استیضاح به طور مبسوط پاسخ گفت و از عملکرد وزارت علوم در یک‌سال گذشته دفاع کرد.

به گفته معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، ۷۵ نفر از امضاکنندگان از توضیحات وزیر علوم قانع شده و از استیضاح منصرف شدند و البته ۷ نفر انصراف ندادند.

وی خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و سایر نمایندگان محترم که با حوصله و حسن نیت، به گزارش وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری توجه کردند سپاسگزارم و امیدوارم با تعامل مجلس و دولت، مجموعه بزرگ وزارت علوم در مسیر بهبود کیفیت آموزش عالی گام های استوارتری بردارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز