سخنگوی کمیسیون عمران خبر داد؛

اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای محروم در بودجه ۹۸

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۳:۵۵
کد خبر: ۷۹۶۸۶۳
اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای گازرسانی به روستاهای محروم در بودجه ۹۸
سخنگوی کمیسیون عمران گفت: در لایحه بودجه سال 98 برای قیر رایگان 6 هزار میلیارد تومان و برای گازرسانی به روستاهای محروم 1500 میلیارد تومان بودجه اختصاص یافته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، صدیف بدری درباره جلسه امروز یکشنبه کمیسیون عمران گفت: کلیات بندها و تبصره‌های مرتبط با بخش‌ عمرانی لایحه بودجه سال 98 در این کمیسیون تصویب شد.

وی افزود: تبصره یک بند (د) لایحه بودجه مربوط به گازرسانی از محل چهارده و نیم درصد سهم وزارت نفت برای گازرسانی به روستاهای محروم ازجمله روستاهای استان سیستان و بلوچستان با پیشنهاد اختصاص بودجه 1500 میلیارد تومان به این مهم به تصویب کمیسیون عمران رسید.

سخنگوی کمیسیون عمران ادامه داد: همچنین تبصره یک بند (ه) لایحه بودجه سال 98 درخصوص قیر رایگان است اما باتوجه به اینکه تناژ قیر در این تبصره قید نشده و توزیع درصدها جای بحث داشت این تبصره با ایجاد محدودیت تناژ 4 میلیون تن، توسط نمایندگان کمیسیون انرژی مورد اصلاح قرار گرفت، ضمن آنکه بودجه مورد نظر دولت برای این مهم 6 هزار میلیارد تومان است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مابقی تبصره‌ها و بندهای مرتبط با کمیسیون انرژی نیز تا پایان هفته مورد بررسی قرار خواهند گرفت، افزود: تبصره 19 مربوط به واگذاری پروژه‌های عمرانی به‌عنوان یکی از مباحث مهم در لایحه بودجه نیز به زودی مورد بحث و بررسی و در صورت لزوم اصلاح قرار می‌گیرد. 

وی عدم قید محدودیت تناژ در موضوع قیر رایگان (فقط ریالی در بودجه آورده شده بود) را به‌عنوان اصلی‌ترین موضوع مورد بحث در این جلسه عنوان کرد و افزود: 'سهم‌های توزیع' میان دستگاه‌های اجرای نیز با بودجه سال 97 تفاوت چشمگیری داشت که این موضوع نیز اصلاح شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز