در جلسه هماهنگی ۱۵ دی ماه؛

دین پرست بر تقویت نقش آفرینی اقتصادی استانداری ها تاکید کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۶ - ۲۱:۰۴:۰۴
کد خبر: ۷۹۶۸۶۴
دین پرست بر تقویت نقش آفرینی اقتصادی استانداری ها تاکید کرد
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: با هدف تقویت نقش آفرینی اقتصادی استانداری ها تدوین و تصمیم گیری در مورد انتظارات متقابل وزارتخانه های 'صنعت، معدن و تجارت، تعاون،کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی و استانداران سراسر کشور با هماهنگی وزارت کشور و با ترتیبات مشخص در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، بابک دین پرست افزود: هماهنگی ها و ترتیبات بین چهار وزارتخانه برای تقویت نقش آفرینی اقتصادی استان ها، در جلسه هماهنگی که در 15 دی ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت اموراقتصادی ودارایی، معاون توسعه کارآفرینی واشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در وزارت کشور برگزار شد، مورد توافق و جمع بندی قرار گرفت.

دین پرست در تشریح توافقات بعمل آمده بین چهار وزارتخانه گفت: به منظور بهره برداری مطلوب تر از فرصت های پیش رو، موضوعات اقتصادی استان ها، مرتبط با حوزه ماموریتی وزارتخانه های صنعت، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و امور اقتصادی و دارایی احصاء و درجلسات تخصصی که با میزبانی وزارت کشور و با حضور وزرای محترم این وزارتخانه ها، برگزار می شود، مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ می شود.

معاون وزیر کشور افزود: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی، مسئولیت جمع بندی محورهای این وزارتخانه و آقای همتی استاندار هرمزگان نیز به نمایندگی از استانداران سراسر کشور، مسئولیت دریافت نظرات، پیشنهادات و انتظارات استان ها را در ارتباط با ماموریت های وزارت اموراقتصادی و دارایی و جمع بندی مطالب، عهده دار خواهند بود. 

دین پرست ادامه داد: همچنین آقای منصوری معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مسئولیت جمع بندی محورهای مورد نظر این وزارتخانه و آقای بازوند استاندار کرمانشاه نیز به نمایندگی از استانداران سراسرکشور مسئولیت دریافت نظرات وپیشنهادات استانها را در ارتباط با ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع بندی مطالب عهده دار خواهند بود. 

وی افزود: آقای زرندی معاون طرح وبرنامه وزارت صنعت، معدن وتجارت، مسئولیت جمع بندی محورهای موردنظر این وزارتخانه وآقای سالاری استاندارگیلان نیز به نمایندگی از استانداران سراسر کشور مسئولیت دریافت نظرات و پیشنهادات استانها را در ارتباط با ماموریت های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جمع بندی مطالب را عهده دارخواهند بود.

دبیر شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب کشور خاطر نشان کرد: پس از جمع بندی های بعمل آمده، استانداران کرمانشاه، گیلان و هرمزگان به عنوان دبیران کارگروه تخصصی، مسائل، مشکلات و راهکارهای عملی پیشنهادی را با همکاری استانداری های سراسرکشور و حداکثر تا 20 دی ماه، در قالب متن مصوبه پیشنهادی، تدوین و در جلسه ای که در محل وزارتخانه مربوطه برگزار می شود، ارائه خواهند کرد. در این جلسات، انتظارات متقابل سه وزارتخانه و استانداری های سراسر کشور، جمع بندی و برای طرح در جلسه استانداران و وزرا نهایی می شود.

دین پرست خاطر نشان کرد: در نهایت جلسات کارگروه های تخصصی در قالب نشست های مستقل هم اندیشی استانداران سراسر کشور با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ریاست شریعتمداری، با وزیر امور اقتصادی و دارایی به ریاست دژپسند و با وزیر صنعت، معدن و تجارت به ریاست رحمانی در هفته چهارم دی ماه برگزار و مباحث برای طرح در نشست نهایی تصمیم گیری مورد جمع بندی نهایی قرار می گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز