نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

انسجام ملی شعار نیست بلکه ضرورت ملی است/ تخریب کردن افراد در هر جایگاهی به صلاح کشور نیست

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۵:۰۴:۴۶
کد خبر: ۷۹۹۹۱۱
انسجام ملی شعار نیست بلکه ضرورت ملی است/ تخریب کردن افراد در هر جایگاهی به صلاح کشور نیست
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر وضعیت کشور به گونه‌ای است که باید همه جناح‌ها، گروه‌ها و مسئولین به فکر وحدت باشند.

«فریده اولادقباد»، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در خصوص بازتاب‌های منفی برخی رسانه‌ها از صحبت‌های دکتر حسن روحانی در روز ارتحال آیت‌الله هاشمی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا بیان کرد: در حال حاضر وضعیت کشور به گونه‌ای است که باید همه جناح‌ها، گروه‌ها و مسئولین به فکر وحدت باشند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم و خروج آمریکا از برجام و... باید، رسالت‌مان که حفظ وحدت و انسجام ملی است را رعایت کنیم.

نماینده مردم تهران اضافه کرد: انسجام ملی یک شعار نیست بلکه یک ضرورت ملی برای کشورمان است. ما باید از همه ظرفیت‌ها و شخصیت‌های موثر برای برون رفت از این شرایط بهره‌مند شویم. ما باید تلاش کنیم براساس ضرورت‌ها مسائل کشور را اولویت‌بندی کنیم چراکه از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

اولادقباد بیان کرد: پیشنهاد من این است که رسانه‌ها یک کنفرانس خبری با آقای روحانی بگذارند و سوالاتی که برای آن‌ها ابهام ایجاد کرده است را در این کنفرانس مطرح کنند.

وی ادامه داد: ما باید بتوانیم شفاف‌سازی کنیم اما نباید تخریب کنیم. ما می‌توانیم عملکرد مسئولین را نقد منصفانه کنیم. تخریب کردن افراد در هر جایگاهی به صلاح کشور نیست. بهتر این است که نقد کرده و پیشنهادهای سازنده ارائه کنیم. باید با هم تعامل و گفت‌وگو داشته باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز