پیام تسلیت سردار حاجی زاده به فرمانده نیروی هوایی ارتش

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۴:۲۸
کد خبر: ۸۰۰۲۳۶
پیام تسلیت سردار حاجی زاده به فرمانده نیروی هوایی ارتش
فرمانده نیروی هوافضای سپاه با صدور پیامی جان باختن جمعی از کارکنان و افسران نیروی هوایی ارتش در سانحه سقوط هواپیما را به امیر نصیرزاده تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پی وقوع سانحه سقوط هواپیما و جان باختن جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده محترم نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سانحه غم انگیز سقوط هواپیمای بوئینگ 707 ترابری نیروی هوایی ارتش که منجر به جان باختن جمعی از کارکنان و افسران غیور و خدوم آن نیرو گردید دل های همگان را مملو از غم و اندوه کرد.

غیورمردان مجاهد و تلاشگری که عرصه های 8 سال دفاع مقدس و صحنه های پرشکوه نقش آفرینی نیروهای مسلح در ایجاد امنیت برای کشور و یاری بخشی به مردم، گواه نیت صادقانه و عمل آگاهانه آنان در این طریق مبارک و نیل به قرب الی الله بود و سرانجام با عروج شهادت گونه شان قرین پاداش خداوندی گردیدند.

اینجانب و آحاد هم رزمان جنابعالی در نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این ضایعه دردناک را به ملت عظیم الشان ایران، خانواده معزز داغدیدگان و آحاد فرماندهان و کارکنان آن نیرو تسلیت عرض نموده و از درگاه کبریایی برای آن عزیزان سفرکرده غفران و رضوان الهی و برای مصیبت دیدگان صبر و شکیبایی مسئلت می نمایم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه . سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز