امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس:

مردم به رئیس جمهور ارادت دارند

۱۳۹۷/۱۰/۲۵ - ۱۱:۳۷:۳۸
کد خبر: ۸۰۰۳۷۸
مردم به رئیس جمهور ارادت دارند
امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس رئیس جمهور را عالمی فاضل و روشنفکر نامید و گفت: مردم استان رییس جمهور را فردی محبوب و پر تلاش می شناسند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، آخوند عبدالباسط نوری‌زاد، امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس، در نشست علما و روحانیون استان گلستان با رئیس جمهور در حوزه علمیه امام خمینی(ره) گرگان گفت: ایجاد حکومتی مبتنی بر آموزه های دینی یکی از آرزوهای مردم بود که به برکت انقلاب اسلامی اکنون شاهد چنین نظامی در ایران هستیم. 

وی با اشاره به حضور اهل سنت در استان گلستان، وحدت میان شیعه و سنی استان را مثال زدنی خواند و افزود: فرامین دین مبین اسلام در کنار رهنمودهای مقام معظم رهبری سبب شده است اقوام شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی برادرانه ای داشته باشند که این موضوع نعمتی برای نظام اسلامی است. 

آخوند عبدالباسط نوری زاد وحدت میان شیعه و سنی را زمینه ساز ایجاد امنیت در استان دانست و اظهار داشت: اهل سنت استان حنفی هستند و هیچ اختلاف، بدبینی و سوءظنی میان شیعه و سنی در استان وجود ندارد و شاهد حضور اهل سنت در مراسم ها و آیین های شیعیان و حضور شیعیان در مراسم های اهل سنت هستیم. 

وی به نقش نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه گرگان در مستحکم تر کردن وحدت میان اقوام استان اشاره کرد و گفت: آیت الله نورمفیدی از هر بهانه ای برای دور هم جمع کردن اقوام در استان استفاده می کنند که این مسله سبب نزدیکی بیشتر میان اهل سنت با شیعیان شده است.

امام جمعه اهل سنت گنبد کاووس در ادامه رئیس جمهور را عالمی فاضل و روشنفکر نامید و گفت: مردم استان رییس جمهور را فردی محبوب و پر تلاش می شناسند. امروز نیز این مردم در کنار دولت در جنگ اقتصادی به راه افتاده از سوی دنیای استکبار بر علیه کشورمان می ایستند. مردم به رئیس جمهور ارادت دارند و این مسله سبب می شود مسولیت دولت در رسیدگی به مشکلات دو چندان شود. 

وی با بیان اینکه‌مهاجرت نخبگان یکی از مشکلات شایع استان است اظهار داشت: جوانان متخصص بسیاری در استان وجود دارند که به دلیل بیکاری ناچار به ترک‌ شهر و استان خود شده اند. امیدوارم با این سفر فکری برای جلوگیری از این مهاجرت با ایجاد اشتغال برای جوانان تحصیل کرده استان شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز