عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس:

تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست رای لازم را کسب نکرد

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۲۰:۱۸:۲۰
کد خبر: ۸۰۲۴۶۹
تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست رای لازم را کسب نکرد
عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی، گفت: پس از ارائه توضیحات توسط مسئولین سازمان محیط زیست تحقیق و تفحص از این سازمان در کمیسیون کشاورزی رای لازم را کسب نکرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از خانه ملت، «علی اکبری»، در تشریح نشست روز یکشنبه کمیسیون، گفت: دستور کار نشست امروز بررسی موضوع تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست با حضور آقای کلانتری و تعدادی از نمایندگان درخواست کننده تحقیق و تفحص بود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از سوی امضاءکنندگان تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست آقای ادیانی مسائل و محورهای را مطرح کرد، تصریح کرد: آقای کلانتری و معاونین وی پاسخ‌ها و توضیحاتی را در زمینه مسائل طرح شده از سوی متقاضیان تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست ارائه کردند.

وی با اشاره به اینکه، پس از ارائه توضیحات توسط مسئولین و مدیران‌سازمان محیط زیست تحقیق و تفحص از این سازمان در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی رای لازم را کسب نکرد، ادامه داد: از سوی کمیسیون کشاورزی گزارش عدم تصاحب رای لازم تحقیق و تفحص از سازمان محیط زیست به صحن علنی مجلس شورای اسلامی ارائه می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون کشاورزی با تاکید بر اینکه وضعیت تالاب‌ها، تاخیر در پاسخ به استعلامات ارزیابی‌های زیست محیطی اجرای طرح‌ها و عزل و نسب‌ها در سازمان محیط زیست از جمله مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این نشست بود، خاطر نشان کرد: بر اساس قانون برنامه ششم توسعه به سازمان محیط زیست برای پاسخ به استعلامات جهت اجرای طرح‌ها دو ماه فرصت داده شده است، در صورت تاخیر در پاسخگویی دستگاه مربوطه پاسخ را قطعی تلقی می‌کند و به کار خود ادامه می‌دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز