سازمان برنامه و بودجه به سوال توئیتری محمود صادقی جواب داد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۲۱:۵۴:۰۷
کد خبر: ۸۰۳۴۰۴
سازمان برنامه و بودجه به سوال توئیتری محمود صادقی جواب داد
سازمان برنامه و بودجه در توییتی به سوال نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی که پرسیده بود آیا دولت عملکرد موسسات در نهادهای فرهنگی را گرفته و ارزیابی کرده است و بر مبنای عملکرد گذشته به این دستگاه‌ها بودجه اختصاص می‌دهد یا اساساً ارزیابی از عملکرد این دستگاه‌ها را ندارد؟ پاسخ داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در پاسخ سازمان برنامه و بودجه به درخواست نماینده محترم تهران، جناب آقای دکتر محمود صادقی مبنی بر اعلام گزارش عملکرد غیرتشریفاتی موسسات فرهنگی اعلام می‌شود سامانه تخصیص اعتبارات سال 97 در سازمان برنامه و بودجه به‌گونه‌ای است که تا عملکرد تخصیص مراحل قبل به تفکیک برنامه‌های دستگاه اجرایی ذی‌ربط وارد سامانه نشود، اساساً امکان دادن تخصیص جدید وجود ندارد. این بدان معناست که تا عملکرد 9 ماهه دستگاه‌های فرهنگی در سامانه اخذ و تایید نشود، امکان تخصیص اعتبار برای ماه دهم وجود ندارد.

همچنین عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی در سال 96 از جمله دستگاه‌های فرهنگی در قالب سه جلد کتاب همراه با لایحه بودجه 98 به مجلس ارائه شده است و اگر نمایندگان محترم جلد دو کتاب گزارش عملکرد تقدیمی را تورقی نمایند از عملکرد آنها مطلع می‌شوند.

همچنین به گواه دکتر کردبچه، مسئول پیگیری و جمع‌بندی بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد، بخش فرهنگ جزو پیشروترین بخش‌های سازمان در بودجه‌ریزی مبتنی بر عملکرد است که گزارش آن به صورت مجزا قابل ارائه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز