فعال سیاسی اصلاح طلب:

برخی فعالیت های انتخاباتی در گذشته مطابق نظر زنان اصلاح طلب نبود/ از حضور زنان اصولگرا معتدل در شورای عالی سیاست گذاری زنان اصلاح طلب استقبال می کنیم

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۵:۲۸:۵۹
کد خبر: ۸۰۵۷۷۱
برخی فعالیت های انتخاباتی در گذشته مطابق نظر زنان اصلاح طلب نبود/ از حضور زنان اصولگرا معتدل در شورای عالی سیاست گذاری زنان اصلاح طلب استقبال می کنیم
فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص قدرت شورای عالی سیاست گذاری زنان اصلاح طلب برای ارائه لیست جداگانه در انتخابات گفت: ما به عنوان چهار حزب مهم اصلاح طلب تمام تلاشمان بر این است که زنان فعال سیاسی اصلاح طلب را که عموما فراگیر و ملی هم هستیم را نمایندگی کنیم.

«فاطمه راکعی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، در خصوص قدرت شورای عالی سیاست گذاری زنان اصلاح طلب برای ارائه لیست جداگانه در انتخابات در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: ما به عنوان چهار حزب مهم اصلاح طلب تمام تلاشمان بر این است که زنان فعال سیاسی اصلاح طلب را که عموما فراگیر و ملی هم هستند، نمایندگی کنیم. همچنین  بتوانیم با خرد جمعیِ اعضای فعال شوراهای مرکزی، از پایگاه و جایگاهی که زنان باید برخوردار باشند، به خصوص با توجه به شرایطی که در عرصه سیاسی کشور دارند، دفاع و شرایطی را فراهم کنیم که بتوانند وارد قدرت شوند و این قدرت را در جهت دفاع از حقوق انسانی و اجتماعی زنان کشور به کار بگیرند.

وی افزود: متاسفانه قبلا و در زمان انتخابات ائتلافی از این نوع وجود نداشت، فعالیت های پراکنده ای از سوی افراد و گروه ها انجام می شد که مطابق نظرات زنان اصلاح طلب کشور نبود.  ما امیدواریم با این ائتلاف و تشکیل شورای عالی احزاب زنان اصلاح طلب این مشکلات در راه فعالیت های جدی سیاسیِ زنان وجود نداشته باشد.

راکعی با اشاره به حضور زنان اصولگرا در این شورا اضافه کرد: ساختاراین شورا از اسم آن مشخص است البته ما قبلا هم در مواقع استراتژیک ائتلاف زنان اصلاح طلب را با زنان اصولگرا معتدل داشتیم.  به عنوان مثال در یک ستاد ائتلافی که تشکیل داده بودیم زنده یاد مریم بهروزی و برخی از فعالان سیاسی اصولگرا در کنار امثال بنده، خانم ابتکار، خانم ملاوردی و... حضور داشتند و تصمیمات در سطح کلان و ملی اتخاذ می کردیم.

وی ادامه داد: مسائل زنان به تعبیری مسائل فراجناحی عموم است. اکثر خانم هایی که ذهن سیاسی و فعالیت های اجتماعی دارند در اهم مسائل زنان فارغ از جناح و فکر سیاسی‌شان هم فکر هستند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب یادآور شد: زنان اصولگرا می توانند ائتلاف خودشان را داشته باشند ولی دو ائتلاف، در برخی موارد تصمیمات مشترک بگیرند. این امکان برای حضور آن ها وجود دارد و ما نیز استقبال می کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز