به ریاست قاضی مسعودی‌ مقام؛

چهارمین جلسه محاکمه متهمین بانک سرمایه آغاز شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۹ - ۰۹:۰۷:۱۸
کد خبر: ۸۰۵۸۸۴
چهارمین جلسه محاکمه متهمین بانک سرمایه آغاز شد
چهارمین جلسه رسیدگی به اتهامات سه عضو سابق هیأت مدیره بانک سرمایه در شعبه سوم دادگاه ویژه جرایم اقتصادی به ریاست قاضی مسعودی‌ مقام آغاز شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در جلسه اول دادگاه در روز سه شنبه ۲۵ دی ماه کیفرخواست صادره برای علی بخشایش به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۶ فقره خیانت در امانت، پرویز کاظمی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۱ فقره خیانت در امانت و محمدرضا توسلی به اتهام مشارکت در اخلال عمده در نظام اقتصادی کشور از طریق اخلال در نظام پولی و بانکی و مشارکت در ۴۰ فقره خیانت قرائت شد و علی بخشایش به دفاع از خود پرداخت.

در دومین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان بانک سرمایه در روز دوشنبه - اول بهمن ماه - دفاعیات دو نفر از متهمین پرونده و وکیل مدافع آنها استماع شد.

در سومین جلسه رسیدگی به این پرونده در روز دوشنبه- هشتم بهمن ماه- علاوه بر استماع اظهارات ۵ مطلع در راستای پرونده، علی بخشایش متهم ردیف اول پرونده و وکیل مدافع وی به ارائه اخرین دفاعیات خود پرداختند و ادامه رسیدگی به صبح امروز - ۹ بهمن ماه- موکول شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز