عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی:

نباید به حوزه زنان نگاه جنسیتی داشته باشیم/ آقایان به آنچه به نفع زنان است رای دهند

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۰۵:۲۱:۳۹
کد خبر: ۸۰۶۱۱۸
نباید به حوزه زنان نگاه جنسیتی داشته باشیم/ آقایان به آنچه به نفع زنان است رای دهند
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی گفت: نباید به موضوعات حوزه زنان نگاه جنسیتی داشته باشیم زیرا موضوعات حوزه زنان بیشتر انسانی است.

«سیده حمیده زرآبادی»،  عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص صحبت‌های اخیر یک عضو کمیسیون حقوقی مبنی بر اینکه اجازه رای آوری طرح کودک همسری را در کمیسیون نخواهیم داد، گفت: در آئین‌نامه داخلی مجلس امکانی هست که گزارش رد کمیسیون هم می‌تواند به صحن آمده و به رای‌گیری گذاشته شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در فراکسیون زنان به‌دنبال این هستیم که گزارش رد کمیسیون را به صحن علنی بیاوریم، افزود: کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس را نمایندگان مرد تشکیل داده‌اند و دلیلش این است که در کمیسیون‌ها، براساس تخصص‌ها جذب اعضا صورت می‌گیرد. بین 17 نماینده زن چون حقوقدان، یعنی کسی که رشته حقوق خوانده باشد، نداشتیم به همین منظور در کمیسیون حقوقی و قضایی از نمایندگان زن کسی حضور ندارد.

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نباید به موضوعات حوزه زنان نگاه جنسیتی داشته باشیم زیرا موضوعات حوزه زنان بیشتر انسانی است. انتظار می‌رود آقایان نیز این تفکر را داشته باشند و به آن چیزی که به نفع حقوق زنان است، رای دهند.

زرآبادی افزود: در شرع اجازه بسیاری از موضوعات داده شده اما باید بحث کنترل و آموزش هم در جامعه هم جدی گرفته شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز