با حضور فرمانده کل ارتش؛

نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۲:۴۱:۴۲
کد خبر: ۸۰۶۵۱۱
نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح افتتاح می‌شود
نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح از فردا با حضور امیر سرلشکر موسوی و فرماندهان نیروها در پایگاه شهید لشکر مهرآباد افتتاح می شود.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به مناست چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح فردا (پنج شنبه) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش از ساعت 10 صبح در پایگاه یکم شکاری شهید لشکر مهرآباد افتتاح می شود.

در آیین افتتاح این نمایشگاه، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) ارتش، امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر سرتیپ خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز فرمانده کل ارتش را همراهی می کنند.

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله نیروهای مسلح جمهوری اسلام ایران در قالب 60 غرفه در محل این نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد.

گفتنی است، بازدید از این نمایشگاه برای عمود آزاد است و مراجعه کنندگان می توانند از ساعت 9 صبح الی 17 از بخش های مختلف نمایشگاه از جمله پروازهای نمایشی دیدن کنند. این نمایشگاه از تاریخ 11 بهمن دایر خواهد بود و در تاریخ 22 بهمن پایان خواهد یافت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز