رئیس سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری:

آغاز اجرای ۴۰هزار طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج/ حرکت بسیج در مسیر خدمت رسانی به مردم

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۱۶:۰۱:۰۰
کد خبر: ۸۰۶۶۷۵
آغاز اجرای ۴۰هزار طرح محرومیت‌زدایی توسط بسیج/ حرکت بسیج در مسیر خدمت رسانی به مردم
رئیس سازمان بسیج مستضعفین از آغاز اجرای ۴۰هزار طرح محرومیت‌زدایی از ۱۲ بهمن خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرتیپ پاسدار «غلامحسین غیب پرور»، رئیس سازمان بسیج مستضعفین، امروز (چهارشنبه) در نشست خبری پیرامون آغاز عملیات افتتاح ۴۰ هزار طرح محرومیت زدایی در کشور توسط سازمان بسیج، گفت: تا کنون چنین اقدامی در این حد وسیع در جمهوری اسلامی اتفاق نیافتاده است.

وی گفت: انقلاب اسلامی چهل ساله شده است و امروز شاهد پویایی رشد انقلاب هستیم و پیرامون این موضوع شاکر خداوند هستیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انشاء الله برغم اهداف شوم دشمنان ۲۲ بهمن امسال مردم در دفاع از انقلاب اسلامی  به خیابان ها خواهند آمد.

سردار غیب پرور تصریح کرد: بارها گفته شده که ریل جدید حرکت بسیج در مسیر خدمت رسانی به مردم است و اگر این ادامه داشته باشد قطعا مسیری است که انقلاب اسلامی آن را تایید می کند و البته که حق مردم هم دریافت این خدمات است.

وی با بیان اینکه تجمع بزرگ بسیجیان که در استادیوم آزادی و با حضور مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی) برگزار شد، تجربه خوبی برای ما بود، اظهارداشت:  در این جهت که کار خدمت رسانی در چهل سالگی انقلاب اسلامی یک بار دیگر انجام شود ،۴۰ هزار پروژه تعریف شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اعلام کرد: در ۲۸ موضوع ۴۰ هزار پروژه تعریف شد که از جمله آنها پارک کودک، ایجاد کتابخانه، راه روستایی، نیروگاه های کوچک خورشیدی، خانه های بهداشتی، آب رسانی روستایی، مدارس روستایی، مراکز بهداشت، سالن های ورزشی و موارد دیگر را شامل می شوند.

وی با بیان اینکه پروژه های خدمت رسانی و عمرانی، هدیه ای است از سوی سازمان بسیج به قاطبه مردم ایران، افزود: امیدواریم این کارها در کشور رویه شود. قبلا هم گفته ایم که بسیج دنبال الگو سازی برای دستگاه های مشابه است و تاکید می کنیم که می توان کار را در زمانی کوتاه به انجام رساند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: امیدوارم اطلاع رسانی به موقع و مناسب از این پروژه ها توسط رسانه ها، شیرینی آن  را برای مردم بیشتر کند.

سردار غیب پرور با بیان اینکه دو سال است که مسجد محوری به عنوان یکی از شعارهای کلیدی «بسیج» مطرح شده و آن را با جدیت دنبال می کنیم، اظهارداشت: اگر ما خوب عمل کنیم هم افزایی بین دستگاه های کشور را شاهد خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: زلزله های کرمانشاه سندی شد برای استحکام کار بسیج و هیچ گزارشی مبنی بر تخریب یک واحد ساختمان، ساخته شده توسط بسیج در آن منطقه نداریم. ما مطمئن هستیم که کار را هم دقیق و هم سریع انجام می دهیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این مطلب که باید خداقوت گفت به همه کسانی که در سیل اخیر لرستان و خوزستان به میدان آمدند و به مردم محاصر شده در سیل کمک کردند، تاکید کرد: بسیج و سپاه از دقایق اولیه وارد میدان شد و به دستور فرمانده کل سپاه ، قرار شد دستگاه های مختلف سپاه به امدادرسانی با تمام توان بپردازند که این جزو ۴۰ هزار پروژه نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز