فرمانده کل سپاه پاسداران:

همه نقشه های دشمن به شکست منجر شده است

۱۳۹۷/۱۱/۱۰ - ۲۲:۳۴:۵۸
کد خبر: ۸۰۶۷۶۱
همه نقشه های دشمن به شکست منجر شده است
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعد از دفاع مقدس، دشمنان ما بیکار ننشستند و جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را بر علیه ایران اسلامی به راه انداختند که تاکنون همه آنها به شکست منجر شده است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری در جمع بسیجیان ضمن تبریک فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام الله دهه فجر اظهار داشت: در طول 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی، شاهد برکات و دستاوردهای بسیار  بزرگ و با عظمتی بوده و هستیم.

وی افزود: 40 سال مقاومت و ایستادگی و 40 سال پی در پی شاهد پیروزی و نصرت الهی بودن، زمان کمی نیست.

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: دشمن به دلیل عدم شناخت جنس انقلاب اسلامی ایران، بجای موفقیت در ضربه زدن به این انقلاب، خود از انقلاب ناب محمدی ضربه خورده است.

سردار جعفری از جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس به عنوان بزرگترین جنگ در 200 سال اخیر نام برد و گفت: پیروزی در این جنگ از معجزات الهی است، چرا که یک ملت به تنهایی در برابر همه دنیای استکبار و قدرت‌های شرق و غرب ایستاد و بدون هیچ‌گونه پشتیبانی و حمایتی از کشورهای دیگر، هشت سال مقاومت کرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه این مقاومت و ایستادگی باید خمیرمایه و دستمایه حرکت انقلاب اسلامی شود، افزود: دشمن در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ را بوجود آورد تا سدی در برابر پیشرفت انقلاب اسلامی باشد و به خیال خام خود، بتوانند انقلاب ناب محمدی را در نطفه خفه کند اما ملت ایران در جنگ تحمیلی، انقلاب اسلامی خود را به جهان صادر کردند.

فرمانده کل سپاه بیان داشت: ظلم‌ستیزی، استکبارستیزی و مبارزه با ظلم و ستم مهم‌ترین اصل پیروزی انقلاب ناب محمدی است، دفاع از مظلومین به عنوان یک اصل اسلامی قرآنی، بسیار مهم، اساسی و تعیین‌کننده است.

جعفری اظهار داشت: حرکت امام حسین (ع) باعث احیاء و حفظ اسلام شد و اسلام این‌گونه به دست ما رسید، به فرموده امام راحل همه چیز ما از عاشورا و از حرکت امام حسین (ع) است.

وی ادامه داد: مبارزه با کفر، جهاد کردن در راه حق و ایستادگی در مقابل ظلم و نظام استکبار که امروز جهان در واقع تحت سلطه این نظام ظالمانه و امپریالیستی آمریکا و صهیونیسم جهانی است از برکات و ارزش‌های نظام مقدس و انقلاب اسلامی است.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: بعد از دفاع مقدس، دشمنان ما بیکار ننشستند و جنگ فرهنگی، اقتصادی و سیاسی را بر علیه ایران اسلامی به راه انداختند که تاکنون همه آنها به شکست منجر شده است.

جعفری با بیان اینکه فتنه 88 یک جنگ امنیتی بود و آمریکایی‌ها برای راه اندازی این جنگ، سرمایه‌گذاری زیادی کرده بودند، گفت: دشمنان برای اینکه بتوانند جامعه اسلامی را از درون دچار اختلاف و انشقاق کنند، فتنه 88 را طراحی کردند اما مردم با حضور هوشمندانه خود در حماسه نهم دی، این توطئه را به شکست کشاندند.

وی گفت: امروز ایران اسلامی در میان این همه نا امنی‌هایی که در اطراف مشاهده می‌کنیم، به یک جزیره ثبات تبدیل شده است. اما با تهدیدهای بزرگتری در عرصه فکر و اعتقاد جامعه مواجه هستیم.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: بعد از هشت سال دفاع مقدس، دشمنان جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده‌اند. جنگ نرمی که رهبر انقلاب تحت عنوان شبیخون فرهنگی و ناتوی فرهنگی از آن یاد کردند. دشمن در جنگ نرم، باورها و ایمان مردم به اسلام ناب محمدی را هدف قرار داده و به دنبال تغییر باورهاست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز