فرمانده کل ارتش:

ملت ایران با ایستادگی تحریم‌ها را ناکارآمد کرد

۱۳۹۷/۱۱/۱۱ - ۲۰:۰۲:۱۰
کد خبر: ۸۰۷۰۱۹
ملت ایران با ایستادگی تحریم‌ها را ناکارآمد کرد
فرمانده کل ارتش با بیان این که ملت بزرگ ایران چهل سال ایستادگی کرد و توانست تحریم‌ها را ناکارآمد کند گفت: نیروهای مسلح کشورمان برای خدمت به مردم و صیانت از ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی در اوج اقتدار عزت و پایداری قرار دارند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، امیر سرلشکر موسوی، فرمانده کل ارتش، در افتتاح نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح گفت: خداوند را شاکریم که امروز شاهد یکی دیگر از جلوه‎های قدرت فرزندان غیور ملت ایران در عرصه هوایی هستیم.

وی با اشاره به وابستگی ایران پیش از انقلاب اسلامی افزود: قبل از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، زمانی که بیش از ۴۰ هزار مستشار آمریکایی و انگلیسی، کشور ما را ترک می‌کردند بر این باور بودند که ما از عهده نگهداری و استفاده از این تجهیزات پیچیده بر نخواهیم آمد.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: با پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی ایران هر روز بر توانمندی‌های نیروی های مسلح افزوده شد، چهل سال ایستادیم مقاومت کردیم و تحریم‌های ناجوانمردانه در طول این ۴ دهه را ناکارآمد کردیم.

 وی تاکید کرد: امروز در حالی چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که نیروهای مسلح کشورمان برای خدمت به مردم و صیانت از ایران اسلامی با روحیه جهادی و انقلابی در اوج اقتدار عزت و پایداری قرار دارند.

امیر سرلشکر موسوی با بیان این که پیام  این نمایشگاه "تحقق اراده ملی در مقابله و ناکارآمد کردن تحریم های ظالمانه دشمنان" است خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه و در راستای اجرا و تحقق تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، فرازهایی از توانمندی متخصصان دانشمندان و جوانان عزیز نیروهای مسلح، مراکز علمی و دانش بنیان و دانشگاه‌ها در طراحی،ساخت، تولید و باز آماد انواع تجهیزات پروازی ارائه خواهد شد.

وی افزود: در این نمایشگاه بخشی از دستاوردهای هوایی، هوانیروز، پدافند هوایی و هوادریای ارتش، هواپپماها، پهپادهای هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، هواناجا، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری،  اعم از انواع سامانه های راداری و پدافندی، و ده ها نوع از بمب های هوشمند هدایت شونده و موشک‌ها و تجهیزات بومی، جنگنده ها و... به نمایش در آمده است.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه نمایشگاه امروز جلوه‎ای از توانمندی‎های داخلی برای دفاع از کشور است، گفت: آنچه در این نمایشگاه ارائه می‌شود به دست توانمند جوانان عزیز و دانشمند ایرانی در نیروهای مسلح و نهادها و دستگاه های کشوری تولید و یا بهینه و یا بازآماد شده است تا کارآمدی، امید به آینده روشن‌تر و همچنین باور و اعتماد مردم به استحکام روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی را یادآور شود.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به فعالیت ارتش در سایر حوزه‎ها خاطرنشان کرد: در کنار تجهیزات دفاعی وسایل و تجهیزات ارتش و سپاه برای کمک به مردم در جنگ اقتصادی و بلایای طبیعی مانند زلزله و سیل نیز قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است، گفت: در این مجموعه راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات دفاع از کشور می پردازند.

 نمایشگاه اقتدار هوایی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران صبح امروز( پنجشنبه) در پایگاه شکاری شهید لشکری مهرآباد گشایش یافت و از صبح روز جمعه 12 بهمن  تا 22 بهمن آماده بازدید عموم است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز