با هدف احداث یک هزار واحد مسکونی برای خانواده های ایتام؛

تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد

۱۳۹۷/۱۱/۱۵ - ۱۰:۳۲:۰۴
کد خبر: ۸۰۸۴۴۲
تفاهم‌نامه همکاری میان سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی(ره) امضا شد
صبح امروز مراسم امضا تفاهم نامه احداث یک هزار واحد مسکونی برای خانواده های ایتام بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور پرویز فتاح و محمدباقر نوبخت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری برنا، «پرویز فتاح»، رئیس کمیته امداد امام خمینی، در ابتدای  مراسم امضا تفاهم نامه احداث یک هزار واحد مسکونی برای خانواده های ایتام بین سازمان برنامه و بودجه و کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: در این پروژه بخش خصوصی و بخش دولتی کمک کردند که ۷ هزار و ۵۰۰ یتیم را تحت پوشش قرار می دهیم. انشاالله سال آینده یتیمی با مشکل مسکن نخواهیم داشت.

وی افزود: تعهدی که داشتیم به موقع انجام می‌دهیم و با این تفاهم نامه، شرایط مناسبی فراهم شده است که باعث برکت برای نظام مقدس جمهوری اسلامی، مردم و خیرین خواهد بود.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه گفت: قصد و نیت می‌کنیم که هزار واحد مسکونی را ظرف کمتر از یک سال و یا حداکثر دهه فجر سال آینده احداث کنیم.

نوبخت گفت: دو روش برای رسیدگی به وضع این وضعیت وجود دارد یکی اینکه فضای کشور را در مسیر توسعه و سازندگی قرار دهیم و از خوب شدن وضعیت اقتصادی وضعیت خانواده‌ها نیز بهتر خواهد شد. دیگر اینکه باید در راستای تحقق عدالت اقدامات تحقیقی و تکمیلی را پی بگیریم. همچنین باید برنامه های ویژه ای برای افرادی که سال های سال به هر دلیل عقب مانده‌اند، داشته باشیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه الگوی ما الگویی است که امام علی علیه السلام آن را بنا نهاد گفت: نظام به صورت یک مجموعه بزرگ تقسیم کار کرده و برخی از سازمان ها کارشان صرفا رسیدگی به این اقدامات است.

وی افزود: طی این ۴۰ سال علیرغم برخی از ناملایمات موفقیت های زیادی در همه عرصه ها به دست آوردیم. البته کارهای ناتمام زیادی وجود دارد که باید آنها را تمام کنیم.

نوبخت در پایان گفت: کل مبلغ اعتبار این تفافم نامه ۵۸میلیارد تومان است که تا آخر بهمن ماه امسال بخش عمده آن را پرداخت خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز