واعظی در پیامی در آستانه ۲۲ بهمن؛

فردا نمایش عینی انسجام، اهتمام، عزم و اراده ملی خواهد بود

۱۳۹۷/۱۱/۲۱ - ۱۵:۱۶:۴۱
کد خبر: ۸۱۰۸۹۳
فردا نمایش عینی انسجام، اهتمام، عزم و اراده ملی خواهد بود
رئیس دفتر رئیس جمهور در آستانه 22 بهمن ماه ، در پیامی با دعوت از همه مردم برای شرکت در این راهپیمایی باشکوه ، تاکید کرد: بدون شک همانگونه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری محترم همواره تاکید کرده اند رمز موفقیت و عبور کشور از مشکلات، اتحاد و همبستگی ملی است و فردا نمایش عینی این انسجام، اهتمام، عزم و اراده ملی و جشن بزرگ چهل سالگی برای حرکت به جلو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا، متن پیام دکتر محمود واعظی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فردا چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران است که به اذعان همه ناظران سیاسی و بین المللی جهان،  شرق و غرب را در تحیر و بهت فرو برد و چراغ راه آزادیخواهان و ستمدیدگان جهان شد.

روز بیست و دوم بهمن همانگونه که امام (ره) فرمودند، یوم الله بود چرا که احیاگر ارزش های والای اسلامی و انسانی  از جمله عدالت خواهی، آزادگی و استقلال شد و برای ملت ایران سرافرازی و سربلندی و رهایی از یوغ استبداد و سرسپردگی را به همراه داشت.

این انقلاب بی نظیر که به رهبری پیامبر گونه امام راحل و با وحدت و همراهی آحاد مردم ایران و مجاهدت مبارزان راستین  به نتیجه رسید؛ همچنان امید مستضعفان جهان و ملت آزاده ایران است.

تردیدی نیست امروز که مردم عزیز کشورمان به جهت  افزایش چشمگیر سطح دشمنی دولتمردان آمریکا با انقلاب اسلامی درگیر مشکلات اقتصادی هستند؛کلیه کارگزاران نظام اسلامی از جمله دولتمردان تدبیر و امید همه تلاش خود را مصروف داشته اند تا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم کاهش یابد. با این همه، ملت همیشه در صحنه ما همواره نشان داده اند که با این مشکلات میدان را به دشمن واگذار نمی کنند، انقلاب را از آن خود می دانند و اجازه دست اندازی به آرمان های خود را نخواهند داد.

در  چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، همه آحاد ملت، از هر طیف و جناح فکری و سیاسی مانند سنوات گذشته و بلکه پرشورتر و با انگیزه ای بیشتر از گذشته؛ پای در میدان حمایت از انقلاب و ایران اسلامی خواهند گذاشت و با حضور پر شکوه در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهند که انقلاب فراتر از متر و معیارهای حزبی و جناحی و مشکلات اقتصادی است. 

بدون شک همانگونه که مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری محترم همواره تاکید کرده اند رمز موفقیت و عبور کشور از مشکلات اتحاد و همبستگی ملی است و فردا نمایش عینی این انسجام، اهتمام، عزم و اراده ملی و جشن بزرگ چهل سالگی برای حرکت به جلو خواهد بود. ان شاءلله.

محمود واعظی

رئیس دفتر رئیس جمهور

 

نظر شما