رییس اتحادیه قالیشویان تهران:

قیمت قالیشویی در ایام عید مشخص شد/ مردم گول قالیشویی‌های تقلبی اینترنتی را نخورند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۵:۴۰:۰۴
کد خبر: ۸۱۱۶۶۰
قیمت قالیشویی در ایام عید مشخص شد/ مردم گول قالیشویی‌های تقلبی اینترنتی را نخورند
رئیس اتحادیه قالیشویان تهران گفت: با نزدیک شدن به ایام عید همه قالیشو می‌شوند و با تبلیغات در فضای مجازی اقدام به جلب مشتری می‌کنند و بدون مجوز فرش‌های مردم را می‌برند و چون اصول کار را نمی‌دانند، به فرش آسیب می‌زنند.

«حمید محمدی»، رئیس اتحادیه قالیشویان تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص نحوه قیمت‌گذاری تعرفه‌های قالیشویی گفت: برای ایام عید درخواست برای شستشوی قالی و فرش زیاد است و اتاق اصناف برای پایان سال، 10درصد به تعرفه سال گذشته افزوده است.

وی افزود: پیشنهاد افزایش 10درصدی برای سال آینده قیمت ها از سوی اتاق اصناف داده شده که تا به الان وزارت صنعت، معدن و تجارت تایید نکرده و به احتمال زیاد هفته آینده نتیجه نهایی اعلام می شود.

بازار داغ قالیشویی در ایام عید

محمدی ادامه داد: با نزدیک شدن به ایام عید همه قالیشو می‌شوند و با تبلیغات در فضای مجازی اقدام به جلب مشتری می کنند و بدون مجوز فرش های مردم را می برند و چون اصول کار را نمی دانند به فرش آسیب می زنند. در این صورت مردم انتظار دارند که اتحادیه پاسخگو باشد در حالیکه اتحادیه کسانی را که مجوز ندارند را تایید نمی کند.

13901215185301506_PhotoL

فضای مجازی عامل افزایش قالیشویان فِیک

رئیس اتحادیه قالیشویان تهران افزود: افرادی در فضای مجازی فعال هستند و با انتخاب اسم های تقلبی و ساختگی درصدد جلب اعتماد مشتری برمی آیند تا بتوانند وارد این صنف شوند. سایت هایی که بیننده زیاد دارند بدون اینکه مجوز فعالیت را چک کنند درخواست تبلیغات را قبول می کنند که تخلف محسوب می شود.

محمدی بیان کرد: قیمت شستشوی هر متر فرش ماشینی حداقل 5 هزار تومان تا 9هزار و 100تومان است که قیمت ها متناسب با  نوع و جنس فرش متغیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز