مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران خبر داد؛

افزایش ۳۰ درصدی بازرسی‌های تعزیرات در ایام عید/ دَه واحد گشت سیار سازمان بازرسی در دو نوبت گشت زنی می‌کنند

۱۳۹۷/۱۱/۲۶ - ۰۴:۴۱:۱۹
کد خبر: ۸۱۲۰۹۰
افزایش ۳۰ درصدی بازرسی‌های تعزیرات در ایام عید/ دَه واحد گشت سیار سازمان بازرسی در دو نوبت گشت زنی می‌کنند
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان تهران با تاکید بر اینکه تعداد بازرسی‌ها برای عید افزایش پیدا خواهد کرد، گفت: هر ساله بین 20 تا 30 درصد نسبت به روزهای عادی سال افزایش بازرسی داریم و امسال نیز خواهیم داشت.

«محمدعلی اسفنانی»، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در خصوص برنامه‌های سازمان برای ایام عید گفت: طبق سال‌های گذشته برای عید امسال نیز برنامه‌های ویژه‌ای داریم. در حال حاضر در شرف تدوین و تکمیل آن هستیم که جزئیات آن تا چند روز آینده اعلام می‌شود.

وی گفت: کمتر سازمانی به اندازه تعزیرات تا الان توانسته در عرصه مبارزه با گران فروشی، احتکار و امثال این‌ها فعالیت کند. همه سازمان‌های مرتبط زحمت می‌‌کشند اما ما در وسط میدان فعالیت می‌کنیم.

اسفنانی بیان کرد: تا به الان حداقل ده واحد گشت سیار سازمان در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر در سطح شهر گشت‌زنی و با تخلفات برخورد می‌کنند. سامانه‌ها، پیام‌های مردم عزیز را دریافت می‌کنند و در حال رسیدگی به همه پرونده‌هایی ارسالی از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستیم و بازرسان اتاق اصناف در صورت مشاهده تخلف، تشکیل پرونده داده و به ما ارسال می‌کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران ادامه داد: ما همه تلاش می‌کنیم و حتی در برخی موارد بیش از حد توان‌مان و در  ساعت‌های غیر معمول مثل نیمه‌‌های شب  و اوایل صبح و حتی قبل از اذان صبح، بازرسی‌ها را انجام دادیم و در مواردی بنده حضور پیدا کردم.

وی افزود: در میوه و تره بار و یا در مراکز تولید و توزیع کالا و موارد عرضه کالاهایی مثل گوشت و ... به طور دائم حضور داریم و در حد توان فعالیت می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به وظایف‌مان عمل کنیم.

اسفنانی تصریح کرد: به‌رغم فعالیت‌های شبانه‌روزی امکان اینکه نقاط ضعف هم وجود داشته باشد، هست و کسی نمی‌تواند ادعا کند که هیچ ایرادی به صنف ما وارد نیست. اگر ضعفی موجود است ناشی از کمبود امکاناتی است که اداره شهری هم چون تهران را که با چند صد هزار واحد صنفی و چند ده هزار کارخانه و صدها هزار شرکت واردکننده فعالیت می‌کنند، شاید به‌صورت دائم ممکن نباشد. ما توانستیم هر لحظه و  هر جایی که لازم بوده حضور پیدا کنیم و تلاش‌مان را ادامه می‌دهیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران با تاکید بر اینکه تعداد بازرسی‌ها برای عید افزایش پیدا خواهد یافت، افزود: هر ساله بین 20 تا 30 درصد نسبت به روزهای عادی سال افزایش بازرسی داریم و امسال نیز خواهیم داشت.

نظر شما