معاون اقتصادی رئیس جمهور:

وحدت و انسجام تحریم‌ها را بی‌نتیجه خواهد گذاشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۰:۲۰
کد خبر: ۸۱۲۱۷۹
وحدت و انسجام تحریم‌ها را بی‌نتیجه خواهد گذاشت
جلسه بررسی اقدامات و پیگیری های مصوبات بیست وهفتمین نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان خوزستان با حضور معاون اقتصادی رئیس جمهور برگزار و برضرورت رسیدگی و پیگیری مصوبات برای توسعه و آبادانی این استان تاکید شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمد نهاوندیان»، معاون اقتصادی رئیس جمهور، در این جلسه که عصر چهارشنبه و با حضور استاندار خوزستان، مدیران دولتی و نمایندگان بخش خصوصی برگزار شد، با اشاره به راهپیمایی باشکوه مردم ایران در ۲۲بهمن ، تاکید کرد: مردم همانند ۴۰ سال پیش، در وفاداری، فداکاری، استواری و حمایت از انقلاب اسلامی حجت را تمام کردند و اکنون همه ما موظفیم بیش از گذشته به این مردم سرفراز خدمت کنیم.

معاون اقتصادی رئیس جمهور با تاکید براینکه به رغم تحریم و سنگ اندازی بدخواهان ایران، حل مشکلات در گرو همبستگی همه ارکان کشور است، تصریح کرد: همچنانکه برخی محاسبات غلط نسبت به مسائل داخلی، موجب افزایش فشار تحریم ها شد، وحدت و انسجام ملی و همکاری دولت و ملت، تحریم ها را بی نتیجه خواهد گذاشت و بی تردید با ارتقاء روح همدلی و همکاری  در دستگاه ها برای خدمت به مردم، اعتماد مردم بیش از پیش افزایش می یابد.

نهاوندیان با تاکید بر ضرورت تسریع در حل مشکلات استان خوزستان، افزود: هنوزنسبت به مردم و استان خوزستان برای سهم و نقش بزرگی که در هشت سال دفاع  مقدس ایفا کردند، مدیون هستیم.

در این جلسه تصمیمات اتخاذ شده در سفر به استان و نشست شورای گفت و گو در حوزه های کار و تامین اجتماعی، امور گمرکی و رابطه دولت و بخش خصوصی مورد پیگیری قرار گرفت و هریک از دستگاه ها، گزارش اقدام خود در این رابطه را ارائه کردند و درمورد رفع مشکلات پیمانکاران، صادرکنندگان و تولیدکنندگان استان و زمانبندی اجرای پیشنهادها، تصمیمات لازم اتخاذ شد.

 

نظر شما